quote:Lauren Verster neemt je mee op ontdekkingsreis naar afwijkende werelden waar mannen domineren. Lauren! is vanaf maandag te zien bij de AVROTROS op NPO 3.
Lauren gaat op stap met verschillende mannen, neemt een kijkje in hun manier van leven en voert bijzondere gesprekken. Op deze manier probeert ze hun excentrieke leefwerelden te begrijpen.
Ja, uitkijken voor andere vliegtuigen achter wolken. Ik weet niet of ik heel rustig zou blijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Dan ga je toch even je oksels scheren?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit maar saai vergeleken met vorige week.
Ditquote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef gers het volgende:
afgezet worden door je schoonmoeder!!!!!
Ja wtf?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef gers het volgende:
afgezet worden door je schoonmoeder!!!!!
we hebben een kennerquote:
Dat zei ze net bij de audities, open het topic pas netquote:
Inderdaad zeg... Wat een vrouw. Is ze nog met Jort?quote:
Ja, dit wordt opgenomen in hun huis.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... Wat een vrouw. Is ze nog met Jort?
Ah ok, wist niet of het ook van hem wasquote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, dit wordt opgenomen in hun huis.
Geen idee, maar normaal gesproken spel je dat als Ivy. Tenzij haar ouders een onbedwingbare aanval van creativiteit hadden...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:21 schreef JedimindhaX het volgende:
Zeg, ik kom even als viespeuk hier vragen of iemand weet hoe die ayfi of aifi nou precies heet, zodat ik haar op kan zoeken. Weet iemand dat?
Ohzo. Dat haalde ik niet uit haar uitspraak, vandaar. Ken t woord Ivy wel hoor, had van alle 6vwo klassen op mn school van iedereen t hoogste cijfer voor mondeling Engels en dat ging voor mn gevoel nog heel erg slecht ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen idee, maar normaal gesproken spel je dat als Ivy. Tenzij haar ouders een onbedwingbare aanval van creativiteit hadden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |