En een poffert op zn neus in de catacombenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef Pascalus het volgende:
Hans had er eentje een schop voor z'n kloten gegeven.
Dit was satire.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet, ik dacht dat jij, als meester van de satire, mijn satire wel kon waarderen.
Gewoon een smakeloze opmerking, en het was ook nog eens feitelijk onjuist.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet, ik dacht dat jij, als meester van de satire, mijn (poging tot) satire wel kon waarderen.
Ik zie Roda wel winnen, wel positief voor psv want dan kunnen ze zich op de comp. richten.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen is trouwens PSV tegen de angstgegner
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een smakeloze opmerking, en het was ook nog eens feitelijk onjuist.
quote:FC Groningen wil langer door met trainer Erwin van de Looi en zijn technische staf. De eerste gesprekken zijn al achter de rug, daarin hebben beide partijen de intentie uitgesproken ook na dit seizoen met elkaar verder te gaan. Dat zei algemeen directeur Hans Nijland maandagavond tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Groningers.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Dat wel ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zie Roda wel winnen, wel positief voor psv want dan kunnen ze zich op de comp. richten.
Memphis*quote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
Depay is altijd bij dat soort opstootjes betrokken.
Ik vind dat Erwin best goed de rol van trainer acteertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |