Mwhah, denk het niet. Feyenoord heeft een paar maanden geleden al laten zien veel beter te zijn dan Ajax. Zo extreem veel geluk als toen kan Ajax écht niet nog een keer krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat Feyenoord volgende week verkrachten.

Ajax heeft het al vier jaar lang.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, denk het niet. Feyenoord heeft een paar maanden geleden al laten zien veel beter te zijn dan Ajax. Zo extreem veel geluk als toen kan Ajax écht niet nog een keer krijgen.

quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef Sked het volgende:
PSV is gewoon een kutploegje dat op individuele kwaliteiten de boel regelt. Ik kijk liever naar Willem II.
De kracht van het team, is het team!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef Sked het volgende:
PSV is gewoon een kutploegje dat op individuele kwaliteiten de boel regelt. Ik kijk liever naar Willem II.

Mocht dat niet gebeuren, dan quote ik deze post nogmaals met de tekst "HAHAHAHA" eronder. Dat je het even weet.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat Feyenoord volgende week verkrachten.

Geluk geluk geluk gelukquote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, denk het niet. Feyenoord heeft een paar maanden geleden al laten zien veel beter te zijn dan Ajax. Zo extreem veel geluk als toen kan Ajax écht niet nog een keer krijgen.

Jij gaat beweren dat Ajax geen geluk had tegen Feyenoord?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geluk geluk geluk geluk
Al jouw posts bestaan uit dat woord. Ik neem je totaal niet serieus verder.

En weer een mislukt grapjequote:

Dat doen Ajacieden altijd.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij gaat beweren dat Ajax geen geluk had tegen Feyenoord?

Ik zie dat je me probeert te prikkelen toch inhoudelijk op je in te gaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij gaat beweren dat Ajax geen geluk had tegen Feyenoord?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |