Denk het ook niet. Het werkt gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef c-u-t-e het volgende:
Binnenkort koopt niemand meer bij de V&D. Gaan ze op Maandag en Dinsdag niet failliet, dan wel op een andere dag.. Denk niet dat ze hier zomaar bovenop komen.
Nou inderdaad.. Stukken goedkoper vaak..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Het werkt gewoon niet meer.
Alles wat je bij V&D koopt (ook qua merken) is ook wel ergens anders te krijgen. Misschien zelfs nog goedkoper ook.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:27 schreef Megara het volgende:
Ben met mijn moeder nog snel even haar cadeaukaarten gaan uitgeven gisteren, voor alle zekerheid
Precies, doe dan een leuke kortingsactie. Werk de prijzen eens fatsoenlijk bij (veel producten zijn goedkoper dan op het prijskaartje, maar tja.. daar kom je pas bij de kassa achter en daarvoor besluit je al of het je geld waard is) en laat mensen zien waarom V&D moet blijven bestaan en een meerwaarde is in de winkelstraat van Nederland.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:12 schreef Negentiendertig het volgende:
Gratis koffie als lokkertje?V&D is aan het verzuipen, wordt helemaal niks dit.
Ik denk dat ze zelf eigenlijk ook niet weten wat hun meerwaarde is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies, doe dan een leuke kortingsactie. Werk de prijzen eens fatsoenlijk bij (veel producten zijn goedkoper dan op het prijskaartje, maar tja.. daar kom je pas bij de kassa achter en daarvoor besluit je al of het je geld waard is) en laat mensen zien waarom V&D moet blijven bestaan en een meerwaarde is in de winkelstraat van Nederland.
Maar nee, een kopje koffie is ook een strak plan
#neverforgetquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ook ben ik een keer van mijn stoel gevallen daar in het restaurant.
#alzheimerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:27 schreef hugecooll het volgende:
En ik kan me niet herinneren daar ooit iets gekocht te hebben
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:58 schreef gelestipjes het volgende:
Net even bij v&d geweest om het restant van het saldo op mijn cadeaukaart op te maken, voordat ze straks failliet zijn. Volgens mij dacht iedereen er zo over, heel druk en echt iedereen betaalde met zo'n cadeaukaart.
Precies de reden waarom ze failliet gaan. Matige collectie, idd ouderwets en truttig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:01 schreef sneeuwball het volgende:
Vandaag nog bij de V&D in A'dam Centrum geweest, was wel erg druk, hoewel alleen maar toeristen. Ik zocht naar een leuke tas maar niet gevonden, vond het een beetje ouderwets en truttig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |