Ach kom, in Amsterdam kan je in een cafe ook prima veel eten voor 10 euro.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef female81 het volgende:
Horeca is in Nederland per definitie heel erg duur. Vergeleken met veel ándere eetgelegenheden, zeker die waar het eten nog vrij gezond is, valt het erg mee.
Ben op dat vlak weleens jaloers op de Duitsers, die volwaardige pasta- en lasagneschotels regelmatig voor zes/zeven euro aanbieden.
Ach, past mooi bij je badpak toch. Een andere man zou eerder een thermo onderbroek kopen nl.quote:Op zondag 15 februari 2015 09:28 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Laatst nog een paar maillots gekocht in opdracht van mijn vriendin bij de v&dSinds de laatste keer dat het sneeuwde/vroor en erg koud was en ik teveel klaagde, moet ik nu soms een maillot dragen onder mijn broek.
Thermo onderbroeken koop je voor weinig bij de action.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach, past mooi bij je badpak toch. Een andere man zou eerder een thermo onderbroek kopen nl.
6 a 7 euro voor een schotel vind ik duur. In Oost-Europa, Azië en ook USA eet je voor 2-3 euro een hele maaltijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:26 schreef female81 het volgende:
Horeca is in Nederland per definitie heel erg duur. Vergeleken met veel ándere eetgelegenheden, zeker die waar het eten nog vrij gezond is, valt het erg mee.
Ben op dat vlak weleens jaloers op de Duitsers, die volwaardige pasta- en lasagneschotels regelmatig voor zes/zeven euro aanbieden.
Dat betekent niet dat 6-7 euro voor een maaltijd hier duur is.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
6 a 7 euro voor een schotel vind ik duur. In Oost-Europa, Azië en ook USA eet je voor 2-3 euro een hele maaltijd.
Je hebt echt niet veel aan een V&D cadeaukaart. Ik heb mijne na 2 weken binnengekregen nadat iemand zo'n ding voor mij heeft besteldquote:Op maandag 16 februari 2015 07:49 schreef Igen het volgende:
Nou, ik dacht dus van, ik ga eens iets op de V&D website kopen. Een cadeaukaart, als geintje voor iemand.
Blijkt dus dat je minstens 14.95 moet uitgeven in hun webshop voor je er überhaupt wat mag bestellen. En dan vragen ze ook nog 1.95 verzendkosten. Ja dáág.
14,95 is niet veel. Je kan je ook afvragen of je die verliesgevende pauperbestellingen wel wil hebben. Soms wel, soms niet en V&D besluit kennelijk van niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 07:49 schreef Igen het volgende:
Nou, ik dacht dus van, ik ga eens iets op de V&D website kopen. Een cadeaukaart, als geintje voor iemand.
Blijkt dus dat je minstens 14.95 moet uitgeven in hun webshop voor je er überhaupt wat mag bestellen. En dan vragen ze ook nog 1.95 verzendkosten. Ja dáág.
Hoe kun je nou verlies maken op het online ipv. fysiek in de winkel kopen van een cadeaukaart, ongeacht het bedrag dat je erop zet, als je sowieso maar liefst 1,95 voor het verzenden moet betalenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
14,95 is niet veel. Je kan je ook afvragen of je die verliesgevende pauperbestellingen wel wil hebben. Soms wel, soms niet en V&D besluit kennelijk van niet.
Dat is al eens geprobeerd op de Nieuwendijk, was niet zo'n succes volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Of een grote 'food court' zoals je in het buitenland in die grote shopping malls hebt. Maar dan zonder de mall.
Ik woon aan de duitse grens. 3 km fietsen en ik eet een grote schnitzel, lekker gebakken aardappelen en vooral een bordje frisse sla met wat dingetjes voor 7 euroquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 jaar geleden op vakantie in een zogenaamd schnitzelhaus gegeten. Voor 12 euro had je een flinke schnitzel met saus naar keuze, patat en garnituur. Mán wat heb ik daar ongegeneerd zitten bunkeren
De truc is om voor meer dan 70 euro te bestellen, gewoon wat willekeurige shirtjes, zodat je geen verzendkosten betaalt, en vervolgens retourneer je die shirtjes binnen 30 dagen in de fysieke winkel. Geen verzendkosten betaaldquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou verlies maken op het online ipv. fysiek in de winkel kopen van een cadeaukaart, ongeacht het bedrag dat je erop zet, als je sowieso maar liefst 1,95 voor het verzenden moet betalen
Ja, als ik echt per se iets bij V&D zou willen kopen dan is dat een optie. Maar een normaal mens zegt waarschijnlijk gewoon van, dan koop ik het wel op bol.com ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De truc is om voor meer dan 70 euro te bestellen, gewoon wat willekeurige shirtjes, zodat je geen verzendkosten betaalt, en vervolgens retourneer je die shirtjes binnen 30 dagen in de fysieke winkel. Geen verzendkosten betaald
Ik bestel juist online zodat ik niet naar zo'n winkel toe hoef te gaan. Anders zou ik het net zo goed meteen in de fysieke winkel kunnen kopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De truc is om voor meer dan 70 euro te bestellen, gewoon wat willekeurige shirtjes, zodat je geen verzendkosten betaalt, en vervolgens retourneer je die shirtjes binnen 30 dagen in de fysieke winkel. Geen verzendkosten betaald
Dit inderdaad. Aan de operationele kant maak je nog best veel kosten. Daar heeft iedere webshop mee te maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
14,95 is niet veel. Je kan je ook afvragen of je die verliesgevende pauperbestellingen wel wil hebben. Soms wel, soms niet en V&D besluit kennelijk van niet.
Wel reiskosten en tijd opgeofferdquote:Op zondag 22 februari 2015 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Moet je eens bij de H&M bestellen. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar daar is het minimum bestelbedrag 19 euro met 4,95 verzendkosten. Ik had eerst nog een code voor gratis verzenden, maar die hebben ze geschrapt. Sindsdien heb ik er eigenlijk ook niet meer besteldquote:Op maandag 16 februari 2015 07:49 schreef Igen het volgende:
Jij denkt dat zo'n bestelling afhandelen niets kost?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef Igen het volgende:
Hoe kun je nou verlies maken op het online ipv. fysiek in de winkel kopen van een cadeaukaart, ongeacht het bedrag dat je erop zet, als je sowieso maar liefst 1,95 voor het verzenden moet betalen
Een pakje? Het is iets wat je gewoon als brief in een envelop kan stoppen. Dat kost toch zeker echt geen 1,95 aan portokosten.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n bestelling afhandelen niets kost?
En 1,95 voor een pakje... Daar maken ze ws geen winst op, integendeel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |