Toe maar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef IAmdissapoint het volgende:
Paps heeft een appartementje voor me gekocht.
Hij is dus niet van jezelf maar van paps.quote:En nu ik mijn eigen appartement heb, willen ze opeens weer bijkletsen.
Weet je niet...kan best op zijn naam staan, maakt de bank weinig uit wie betaald hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 19:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toe maar.
[..]
Hij is dus niet van jezelf maar van paps.
Dat is helemaal waar. Maar om dan te zeggen dat het van jezelf is....quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Weet je niet...kan best op zijn naam staan, maakt de bank weinig uit wie betaald hoor
En 1 van 15 of een trio met 2 van 25?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Meiden van 25+ neuken
Doe mij er maar twee van 15.
Ik ben 16, alsof vrouwen van 25 me willenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En 1 van 15 of een trio met 2 van 25?
Dit.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef Aberella het volgende:
Ja hehe, welke fatsoenlijke volwassen vrouw wil nou een gast die op kamers zit of nog erger.. Bij pappie en mammie thuis woont
Tja ik heb er ook weinig voor hoeven doen, staat wel op mijn naam. Maar dan nog, van die wijven van 24 die zelf als secretaresse zich krom moeten werken voor een of ander kut appartement van 30 m2, en zich dan te goed voelen voor een student in de eindfase van de studie die nog op kamers woont, en zodra je hoort dat hij een eigen appartement heeft doodleuk contact opnemen na 4 jaar radiostiltequote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar om dan te zeggen dat het van jezelf is....
Hoezo ben je een nietsnut als je een master aan het afronden bent en nog op kamers woont?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:11 schreef Mishu het volgende:
Je lijkt opeens niet een nietsnut te zijn?
Ah, dat is wel een beetje apart ja. Maar als echte man heb ik dan maar één advies. Paar keer laten langskomen en dan afscheid nemen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:21 schreef IAmdissapoint het volgende:
[..]
Tja ik heb er ook weinig voor hoeven doen, staat wel op mijn naam. Maar dan nog, van die wijven van 24 die zelf als secretaresse zich krom moeten werken voor een of ander kut appartement van 30 m2, en zich dan te goed voelen voor een student in de eindfase van de studie die nog op kamers woont, en zodra je hoort dat hij een eigen appartement heeft doodleuk contact opnemen na 4 jaar radiostilte(Zij had mij zelfs nog gedumpt destijds)
Samen bijna net zo oud als ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Meiden van 25+ neuken
Doe mij er maar twee van 15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |