. En gefeliciteerd met bijna 1 jaar!
 . En gefeliciteerd met bijna 1 jaar!   .
 .

Die fase hebben wij hier ook gehad, remember? Wanneer was dat, rond een maand of 9, 10, 11, zoiets. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik het liefst het huis uit vluchtte, want als ik er niet was dan was er niets aan de hand. Maar zodra M die mij die grote wandelende boob voorbij zag komen wilde hij niets anders.
 Die fase hebben wij hier ook gehad, remember? Wanneer was dat, rond een maand of 9, 10, 11, zoiets. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik het liefst het huis uit vluchtte, want als ik er niet was dan was er niets aan de hand. Maar zodra M die mij die grote wandelende boob voorbij zag komen wilde hij niets anders. 11 maanden!!
 11 maanden!!

Dat zou gaaf zijn! Geen idee of het een zwaar traject is, maar wie weet, als je kleintje eenmaal weer wat groter is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:47 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt me eigenlijk heel leuk om vrijwilliger bij de LLL te worden, maar zie een beetje op tegen het traject icm 2 kinderen en werk. Maar inmiddels weet ik volgens mij best veel af van bv geven en ergens vind ik het zonde dat ik er zo weinig mee kan verder...

Van me af schrijven werkt gelukkig al goed. Ik hoop echt dat het lullig vlug voorbij is want het is verder zon gezellig rustmoment, normaal gesproken.
  Van me af schrijven werkt gelukkig al goed. Ik hoop echt dat het lullig vlug voorbij is want het is verder zon gezellig rustmoment, normaal gesproken. 

. Piranha krijgt het simpelweg niet weg en nu heeft hij zich maar aangeleerd om de eerste slokjes al likkend en sabbelend binnen te krijgen, de TSR stralen schieten overal en nergens heen om na de TSR wel netjes aan te happen. Ik twijfel nu om het zo te laten (met kledingchange voor zowel mij als Piranha na de voeding) of toch tot na de TSR af te kolven?
. Piranha krijgt het simpelweg niet weg en nu heeft hij zich maar aangeleerd om de eerste slokjes al likkend en sabbelend binnen te krijgen, de TSR stralen schieten overal en nergens heen om na de TSR wel netjes aan te happen. Ik twijfel nu om het zo te laten (met kledingchange voor zowel mij als Piranha na de voeding) of toch tot na de TSR af te kolven? 

mijn kolf is stuk!
  mijn kolf is stuk! 

.
.

, maar onhandig. ). Flessen drinkt ze voor haar doen goed. Geen grote hoeveelheden, maar ze is niet zo'n grote drinker. Nu werk ik sinds ruim 2 weken weer en daardoor krijgt ze heel veel gekofde flesjes. Ik ben 4 halve en 1 driekwart dag weg per week. Soms drinkt ze maar 1-2x per etmaal bij mij omdat ik naast mijn werk ook niet synchroon loop met haar flessen op het kdv. Zou het kunnen dat ze het drinken aan de borst verleert ofzo? Of is dit de befaamde 4 maandendip?
, maar onhandig. ). Flessen drinkt ze voor haar doen goed. Geen grote hoeveelheden, maar ze is niet zo'n grote drinker. Nu werk ik sinds ruim 2 weken weer en daardoor krijgt ze heel veel gekofde flesjes. Ik ben 4 halve en 1 driekwart dag weg per week. Soms drinkt ze maar 1-2x per etmaal bij mij omdat ik naast mijn werk ook niet synchroon loop met haar flessen op het kdv. Zou het kunnen dat ze het drinken aan de borst verleert ofzo? Of is dit de befaamde 4 maandendip?

)
 )

Trots op jullie moeders.
 Trots op jullie moeders.

) en dat kwam vanzelf weer goed!
 ) en dat kwam vanzelf weer goed!

Heb je gelijk in hoor, alleen was ik daar op dat moment net niet bijdehand genoeg voor om dat te zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:51 schreef L-E het volgende:
'Want anders heb je hem met 2 nog aan de borst' Dan heb je mooi de who-norm gehaald, ik zie het probleem niet.
Spees, ik zeg viermaaandendip. Hier ging het precies hetzelfde (ik weet nog goed dat hij altijd verliefd naar de gordijnen ging staren ipv aan de borst drinken. of het was de geest van mijn dode moeder, dat kan ook) en dat kwam vanzelf weer goed!

)
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |