Blijft superspeciaal om te zien.
 Blijft superspeciaal om te zien.

) wil ineens beduidend minder borst. Ze wordt graag in slaap gevoed en drinkt dan wel goed, maar verder is een borst vooral hilarisch om mee te spelen. Vooral melkstralen in je gezicht
 ) wil ineens beduidend minder borst. Ze wordt graag in slaap gevoed en drinkt dan wel goed, maar verder is een borst vooral hilarisch om mee te spelen. Vooral melkstralen in je gezicht  Het gaat me te snel zo. Oudste dronk op deze leeftijd nog een keer of 9-10.
 Het gaat me te snel zo. Oudste dronk op deze leeftijd nog een keer of 9-10.

. Mijn idee om bij de 1 jaar helemaal af te bouwen en te stoppen, gaat 'em niet worden, denk ik.
 . Mijn idee om bij de 1 jaar helemaal af te bouwen en te stoppen, gaat 'em niet worden, denk ik.   .
 .  .
 .   .
 .

voor de vier maanden
 voor de vier maanden

. (Het is toch een speciaal momentje, zo middenin de nacht, even lekker dat slaperige lijfje tegen je aan,
 . (Het is toch een speciaal momentje, zo middenin de nacht, even lekker dat slaperige lijfje tegen je aan,   ).
 ).

Ik streef naar 3x per dag, vaak is het 2x. Meer is echt niet haalbaar. Dus dat wordt aanvullen met kv denk ik. Niet het eind van de wereld, wel gewoon jammerquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Extra kolfpauze pakken? Hoe vaak kolf je nu?

Ze krijgt nu af en toe tussendoor wel eens een fles kv en blieft dat prima. Dus wat dat betreft heb ik er geen bezwaar tegen. Liever een blije baby met een buik vol kv, dan een jammerende baby met een buik halfvol bv.
 Ze krijgt nu af en toe tussendoor wel eens een fles kv en blieft dat prima. Dus wat dat betreft heb ik er geen bezwaar tegen. Liever een blije baby met een buik vol kv, dan een jammerende baby met een buik halfvol bv.

Feit is dat een fles makkelijker stroomt dan de borst, en dat voor het "vol"signaal doorgegeven is, weer even tijd voorbij is. Als je wat kunt winnen door de fles zgn "therapeutisch" te geven, waardoor het drinken wat meer moeite kost, en het volsignaal eerder is dan de fles leeg, scheelt dat misschien wat.
 Feit is dat een fles makkelijker stroomt dan de borst, en dat voor het "vol"signaal doorgegeven is, weer even tijd voorbij is. Als je wat kunt winnen door de fles zgn "therapeutisch" te geven, waardoor het drinken wat meer moeite kost, en het volsignaal eerder is dan de fles leeg, scheelt dat misschien wat.

Maar ik word er wel misselijk van, gevalletje jammer.
 Maar ik word er wel misselijk van, gevalletje jammer.   

. Ik vind het echt tof dat er nu iemand uit mijn vriendengroep is die ook bv geeft en daar ook echt voor wil gaan.
. Ik vind het echt tof dat er nu iemand uit mijn vriendengroep is die ook bv geeft en daar ook echt voor wil gaan.  

Ik wil nog lang voeden ja juist omdat het zo verschrikkelijk is deze keer wil ik na alle moeite ook niet nu op geven. Het gaat wel beter dan het ging hij drinkt nu netter maar gewoon zo onregelmatig overdag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wel zuur van je productie zeg. Wil je nog lang voeden? Als in: gaat het wat beter en houd je het nog vol?

.
. .
. .
.

Slapen? Wat is dat voor vies woord?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:33 schreef Burdie het volgende:
Kim, fase. Hier is ook alles wat ook maar even niet naar z'n zin is keihard gillen. Ik las ergens over de 11-maanden sprong, de sprong de sprongen. Wil F wel nog slapen overdag?
Hier vielen vandaag ineens heel veel kwartjes bij kuiken, hopelijk betekent dat het einde van het gezanik.
Moppert.
Loj.
 overdag drama en s nachts zo mogelijk nog een groter drama (Inc bovengenoemde bv taferelen). En zomg. Wat een kaksprong dan. Ze doet echt alsof ze geslágen wordt telkens. Soms begin ik zelfs te twijfelen of ze zichzelf geen zeer gedaan heeft
 overdag drama en s nachts zo mogelijk nog een groter drama (Inc bovengenoemde bv taferelen). En zomg. Wat een kaksprong dan. Ze doet echt alsof ze geslágen wordt telkens. Soms begin ik zelfs te twijfelen of ze zichzelf geen zeer gedaan heeft  de buren zullen wel denken..
 de buren zullen wel denken.. 

. Ze mag van mij echt drinken, altijd, oneindig en zo veel ze wilt. Maar dat gespeen (en meer nog het gegil als ik het genoeg geweest vind) is echt supervervelend.
. Ze mag van mij echt drinken, altijd, oneindig en zo veel ze wilt. Maar dat gespeen (en meer nog het gegil als ik het genoeg geweest vind) is echt supervervelend. vooral snachts. Ik vind het zo zielig, maar tegelijkertijd ook zo frustrerend. Ik ben er echt allergisch voor als iemand aan m'n lijf komt terwijl ik dat vanuit alle vezels in m'n lichaam op dat moment eigenlijk niet wil.
 vooral snachts. Ik vind het zo zielig, maar tegelijkertijd ook zo frustrerend. Ik ben er echt allergisch voor als iemand aan m'n lijf komt terwijl ik dat vanuit alle vezels in m'n lichaam op dat moment eigenlijk niet wil.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |