Vroegah, toen ik nog opgeschoten puber was was jouw school altijd heul streng volgens mijn vriendinnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
We mogen niet eens met drinken in de hand over de gang lopen..
Ik heb nog geen rooster gezien, misschien heb ik mazzel met goed geplaatste tussenuren, en zo niet, dan ga ik wel bij mijn leidinggevende aan de bel trekken.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Burdie het volgende:
Ik had vanmiddag een badeendje aan de borst.
Maak je geen zorgen! Je kindje is niet geboren met een groeiachterstand, hij is gewoon genetisch klein. Dat maakt dat hij niks in te halen heeft en gezond is om de eerste dagen door te komen. Dat je hem hoort slikken is al onwijs goed op dag 2! Waarschijnlijk zie je vandaag of morgen al overgangspoep en heb je weer ontiegelijke stuwing. Hoeraquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:20 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Wup!
Ik zwaai weer binnen met verse baby![]()
. A. drinkt op zich heel goed aan de borst, maar hij is zo misselijk nog dat hij soms erg lang tussen de voedingen laat. We zijn toch gestart met bijvoeden ivm de kleine marge die hij heeft om af te vallen. Tot nu toe kolf ik nog niet genoeg om een spuitje te vullen, maar als hij zelf drinkt voel ik al een tsr en ik hoor hem goed drinken.
Geboortegewicht 2580, gister 2440, vandaag 2400. Ik ben al met al niet ontevreden. We komen er wel denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |