SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Mocht je willen. Toen deze man rondliep in de wei, zat de Wolf nog aan de moedermelk.quote:
Wolf en moedermelkquote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je willen. Toen deze man rondliep in de wei, zat de Wolf nog aan de moedermelk.
Moedermelk komt uit tieten...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wolf en moedermelkWolf is groot gebracht met bier en tieten.
Nou, vergeleken bij Gerard de Haan was John de Wolf kinderspel. Die gast geilde gewoon op publiek dat voor hem klapte, maar kon niet voetballen. Dus hij maakte alleen maar botte slidings, en kreeg daarmee het publiek op zijn hand. Gevolg: nog bottere slidingsquote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wolf en moedermelkWolf is groot gebracht met bier en tieten.
Gerard de Haanquote:Op maandag 19 januari 2015 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, vergeleken bij Gerard de Haan was John de Wolf kinderspel. Die gast geilde gewoon op publiek dat voor hem klapte, maar kon niet voetballen. Dus hij maakte alleen maar botte slidings, en kreeg daarmee het publiek op zijn hand. Gevolg: nog bottere slidings
Prima, doe maar zo. Ik weet natuurlijk wel beter.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gerard de Haan![]()
Israel > Wolf > Haan.
Israel was de trendsetter met de hipsterbril hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, doe maar zo. Ik weet natuurlijk wel beter.
Kan ik niet over oordelen, want ik heb hem niet meegemaakt. Volgens oude beelden kan hij er wel wat van. Maar dat kon Den Haan ook, met eigen ogen gezienquote:Op maandag 19 januari 2015 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Israel was de trendsetter met de hipsterbril hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog nooit Israel gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, want ik heb hem niet meegemaakt. Volgens oude beelden kan hij er wel wat van. Maar dat kon Den Haan ook, met eigen ogen gezien
Dat dacht ik al. Anywho, je zal het voorlopig met deze TT moeten doenquote:Op maandag 19 januari 2015 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit Israel gezien.
De haan ook nog nooit gezien dus ik zit je maar te fucken.
Even een TR aanmaken dat het beledigend is voor mij.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Anywho, je zal het voorlopig met deze TT moeten doen
Ja terecht ook wel dat kippetjes als jij zich beledigd voelen bij een plaatje van Den Haanquote:Op maandag 19 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even een TR aanmaken dat het beledigend is voor mij.
Snikkelquote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja terecht ook wel dat kippetjes als jij zich beledigd voelen bij een plaatje van Den Haan
Vast wel. Maar vraag me af of dat overmorgen al is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:59 schreef Apekoek het volgende:
Gaat sif isco nog een paar coins omhoog na vandaag?
Dat is waar, vaak daalt het nog wel ff door.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast wel. Maar vraag me af of dat overmorgen al is.
Ook aardig wat rainbowtables gebruiktquote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef AntiHero het volgende:
Zhano, wat was de hash nou en hoe hadden we hem kunnen kraken? Ik heb geen dictionary gevonden die hem had
Iedere samenleving heeft een aantal rotte appels. dus ook het legioen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het Legioen vertoont haarscheurtjes
gr grquote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Iedere samenleving heeft een aantal rotte appels. dus ookvooral het legioen.
Ei rest mij keesquote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Iedere samenleving heeft een aantal rotte appels. dus ook het legioen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Iedere samenleving heeft een aantal rotte appels. Zelfs het legioen.
Dat is John Guidetti. Heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die beelden van dat ventje met down-syndroom in die kleedkamer van Celtic
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is John Guidetti. Heeft ool nog bij Feyenoord gespeeld.
Zonder typo was ie mooier geweestquote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is John Guidetti. Heeft ool nog bij Feyenoord gespeeld.
Haten op Driedettiquote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is John Guidetti. Heeft ook nog bij Feyenoord gespeeld.
Nu sla je weer door, megooltjequote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op Driedetti
Wees van Geel maar dankbaar dat hij met een mislukte rechtsbuiten kwam aankakken anders stonden we nu stijf eerste met Super John
Nou nou nou, moet dat nou weer? Ik weiger mee te gaan met de huidige subtop cultuur onder de Feyenoord supporters. Gelukkig zijn er nog mensen zoals Trapz die ook wetenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu sla je weer door, megooltje
Waar Willem Wever woont?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou weer? Ik weiger mee te gaan met de huidige subtop cultuur onder de Feyenoord supporters. Gelukkig zijn er nog mensen zoals Trapz die ook weten.
Nee, ik geef toe dat dat niet nodig was. Het was ook niet mijn persoonlijke mening, ik kopieerde alleen maar een stukje van de post van een ander. En over de cultuur bij Feyenoord heb ik helemaal geen meningquote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou weer? Ik weiger mee te gaan met de huidige subtop cultuur onder de Feyenoord supporters. Gelukkig zijn er nog mensen zoals Trapz die ook weten.
Is dit een uitnodiging om te komen vechten in Beverwijk?!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, Wever rijmt op bever, wat een skklnoob
Spreken we af bij de snelweg? Gr grquote:Op maandag 19 januari 2015 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om te komen vechten in Beverwijk?!
Doe nou niet....sinds Litmanen me zou komen opzoeken bij een of andere bushalte, heb ik hem hier niet meer gezienquote:
Is dit een bekentenis?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet....sinds Litmanen me zou komen opzoeken bij een of andere bushalte, heb ik hem hier niet meer gezien
Is goedquote:Op maandag 19 januari 2015 16:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neem jij al je vrienden mee? Dan kom ik ook alleen!
Nee, louter een constatering. Ik mis hem niet echt, maar ik kan niet voor anderen sprekenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit een bekentenis?
Alsof we die gast missen...
Af en toe wat leven in de brouwerij is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, louter een constatering. Ik mis hem niet echt, maar ik kan niet voor anderen spreken
Litmanen is gewoon onder een andere naam gaan postenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, louter een constatering. Ik mis hem niet echt, maar ik kan niet voor anderen spreken
Nou welke dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Litmanen is gewoon onder een andere naam gaan postenlijkt mij duidelijk.
Nu je het zegt ja. Kwam toen nog 1 avond terug om weer ruzie te maken en daarna niet meer gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet....sinds Litmanen me zou komen opzoeken bij een of andere bushalte, heb ik hem hier niet meer gezien
Ah, nog iemand die hem niet mistquote:Op maandag 19 januari 2015 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Kwam toen nog 1 avond terug om weer ruzie te maken en daarna niet meer gezien.
Nog geen onderzoek naar gedaan. zal wel terug komen als een feyenoorder die het overal mee eens is. lekker tegengesteld.quote:
Een welkome versterkingquote:Op maandag 19 januari 2015 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog geen onderzoek naar gedaan. zal wel terug komen als een feyenoorder die het overal mee eens is. lekker tegengesteld.
Waar was je gisterenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:17 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Silva in een uur of 16 gewoon alweer 100k gestegen, Iniesta zelfs nog meer
Ik was er gewoon..heb je niet online gezien op PSN?quote:
Oh kutquote:Op maandag 19 januari 2015 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was er gewoon..heb je niet online gezien op PSN?
oh, nice. Ik durf FOK niet meer open te hebben soms tijdens het spelen, want ik mag van Zhano geen zeikposts meer plaatsen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oh kut
Had hier gevraagd of je aanwezig was, toen maar een film opgezet omdat er geen reactie kwam
Het is allemaal de schuld van die pauper friezenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, nice. Ik durf FOK niet meer open te hebben soms tijdens het spelen, want ik mag van Zhano geen zeikposts meer plaatsen.
kom vanavond clubs danquote:Op maandag 19 januari 2015 17:41 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die pauper friezen
Leuk teampje man.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:48 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een IF spurs RM en de symmetrie is volmaakt
Die rechterkant is vrij pauper, en niet eens origineelquote:Op maandag 19 januari 2015 17:50 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Leuk teampje man.
Je linkerkant heb ik ook en IF Gaitan is wel geniaal goed bij mij.
Ik denk zomaar dat je deze post tot in den treure kan gaan herhalenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:53 schreef Reemi het volgende:
Beter dat ik Neuer even bewaard heb, al 400k duurder dan toen ik hem pullde
Dembele en Mirallas kom ik anders vrij weinig tegen. Sowieso heeft die Dembele wel goede stats, vergelijkbaar met Enzo Perez.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die rechterkant is vrij pauper, en niet eens origineel
Als je dan toch coins hebt voor Aguero en TOTY Di Maria, kun je toch ook wel een echt goede RM opstellen?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:57 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dembele en Mirallas kom ik anders vrij weinig tegen. Sowieso heeft die Dembele wel goede stats, vergelijkbaar met Enzo Perez.
Het zal wel een pek Di Maria zijn broerquote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dan toch coins hebt voor Aguero en TOTY Di Maria, kun je toch ook wel een echt goede RM opstellen?
#jbgsquote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net tegen dit team.
[ afbeelding ]
Wat een aidsGast kon er niet zoveel van, maar alles wat hij met Ronaldo op doel schoot vloog erin.
En een pek Aguero? Wat een gelukquote:Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zal wel een pek Di Maria zijn broer
Zou leuk zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 17:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je deze post tot in den treure kan gaan herhalen
Mijn god.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef Zhano het volgende:
Iemand deze gespeeld op PS4? Ies gratis en het ziet er best lollig uit.
Akwero is toch niet zo heel duur?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een pek Aguero? Wat een geluk
Het ziet er best lollig uit? Ik zou zoiets oprecht niet spelen als ik geld toekreeg.quote:
Wat zou je wel spelen dan, naast FIFA?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ziet er best lollig uit? Ik zou zoiets oprecht niet spelen als ik geld toekreeg.Maar goed, meningen.
Games als GTA en Far Cry vind ik tof. The last of us ook en sowieso alles van Quantic dream. (Heavy Rain, Between Two Souls) Al heb ik me ook wel vermaakt met Call of Duty vroeger. Tegenwoordig vind ik dat ook kut. Ik word oud en nors.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat zou je wel spelen dan, naast FIFA?
Join the clubquote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef byah het volgende:
Kut maver, maand aan m'n broek gehad door die aap
Ben nu nog wel aan het werk en heb straks dingen voor school te doen. Als ik nog kom ben ik er dus wel pas laatquote:
daarom lekker MW2 blijven spelenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Games als GTA en Far Cry vind ik tof. The last of us ook en sowieso alles van Quantic dream. (Heavy Rain, Between Two Souls) Al heb ik me ook wel vermaakt met Call of Duty vroeger. Tegenwoordig vind ik dat ook kut. Ik word oud en nors.
Ernst juniorquote:Op maandag 19 januari 2015 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Games als GTA en Far Cry vind ik tof. The last of us ook en sowieso alles van Quantic dream. (Heavy Rain, Between Two Souls) Al heb ik me ook wel vermaakt met Call of Duty vroeger. Tegenwoordig vind ik dat ook kut. Ik word oud en nors.
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef byah het volgende:
we hebben je gemistquote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef byah het volgende:
welcome backquote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef byah het volgende:
Te kortquote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef byah het volgende:
Ik wel. Iets met kaf en koren.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef RijstbaI het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad door maver
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wel. Iets met kaf en koren.
Gisteren zag ik dat hij duur was dus ik probeerde die uit mijn club te verkopen, dat lukte niet maar vandaag dus alsnog. En ik heb hem ook teruggekocht voor 200c.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Die heb ik op de ps door pulse gekocht (voor 900 coins)
Voor die Aguero heb ik al m'n andere pulls moeten verkopenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een pek Aguero? Wat een geluk
Ah snapquote:Op maandag 19 januari 2015 19:13 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Voor die Aguero heb ik al m'n andere pulls moeten verkopen. Voor RM zijn er helaas niet zoveel opties, het ging in eerste instantie tussen Willian en Alexis, maar Willian viel af vanwege z'n workrates en Alexis is te duur
.
WB Timquote:Op maandag 19 januari 2015 19:38 schreef Papadiouf het volgende:
Na wat gelurkt te hebben ook maar een accountje aangemaakt. Mijn team ziet er atm als volgt uit: http://puu.sh/eK4Xf/a33ca38327.jpg
Kan alleen niks met Iniesta.. misschien toch maar wat anders bedenken.
SIF Isco of James misschien?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:38 schreef Papadiouf het volgende:
Na wat gelurkt te hebben ook maar een accountje aangemaakt. Mijn team ziet er atm als volgt uit: http://puu.sh/eK4Xf/a33ca38327.jpg
Kan alleen niks met Iniesta.. misschien toch maar wat anders bedenken.
kan m'n otamendi's en clichy's wel blijven uppen om te DSL'enquote:
huuuuu toch geen banquote:Op maandag 19 januari 2015 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf dit moment is het lekker ja. Mooi toekijken hoe alles stijgt met iedere F5.
[ afbeelding ]
Insigne is wel snel maar ook een poesje.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gundogan of Insigne of Lallana als wide cam? gr gr
Gundogodquote:Op maandag 19 januari 2015 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gundogan of Insigne of Lallana als wide cam? gr gr
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf dit moment is het lekker ja. Mooi toekijken hoe alles stijgt met iedere F5.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Insigne is wel snel maar ook een poesje.
Gundogod dus.quote:
hoe is Neuer? Merkbaar beter of nog net zo debiel als elke keeper?quote:
Vond hem in de drie potjes niet opvallend beter neequote:Op maandag 19 januari 2015 20:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hoe is Neuer? Merkbaar beter of nog net zo debiel als elke keeper?
Ja dan had ik tenminste een leuke RB gehad ipv die pauper.quote:
Heb je ermee gespeeld? Hoe beviel hij? (Luiz)quote:Op maandag 19 januari 2015 20:16 schreef DutchSL het volgende:
TOTY Luiz voor 750k verkocht![]()
SIF Alexis ervoor teruggekocht (461k)
Dan moet ik die maar een keer proberen te winnen met mijn enige bronze team (nu zonder IF Afobe)quote:Op maandag 19 januari 2015 20:21 schreef DutchSL het volgende:
Er is overigens een nieuwe cup: bronze only en 5k reward.
Nee, niet mee gespeeld.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ermee gespeeld? Hoe beviel hij? (Luiz)
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:21 schreef DutchSL het volgende:
Er is overigens een nieuwe cup: bronze only en 5k reward.
wat ben jij nou voor supporterquote:
nog niet alle heerenveen spelers hebbenquote:
Sjon, zeg me alsjeblieft dat dit een troll isquote:Op maandag 19 januari 2015 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet alle heerenveen spelers hebben
Dit.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef wieisboos het volgende:
Robben>Messi afgelopen jaar
groetjes Johan Derksen
quote:
Als ik zijn naam intik in de webapp komt hij niet te voorschijn.quote:
klopt hij is alleen voor de eckte hekkersquote:Op maandag 19 januari 2015 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Als ik zijn naam intik in de webapp komt hij niet te voorschijn.
188K de goedkoopste BINquote:
ik wilde net nog posten "en ik ernst maar voor gek verklaren met zijn SIF clichy voor 300K" als het zo door gaat is hij er donderdagquote:Op maandag 19 januari 2015 20:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
188K de goedkoopste BINDacht dat het weer eens een mislukt project zou worden waar ik na 4 weken eindelijk eens quitte zou spelen
Jaaahaaaa, stukje ervaring en inzicht hequote:Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wilde net nog posten "en ik ernst maar voor gek verklaren met zijn SIF clichy voor 300K" als het zo door gaat is hij er donderdag
komt met de jarenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jaaahaaaa, stukje ervaring en inzicht he
Tim postte: SIF Clichy. Toen dacht ik : Ok.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
komt met de jarenen nog wat otamendi's die omhoog vliegen. ook nog maar wat Gaitannetjes pakken op het TA denk ik
vast houden dusquote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Otamendi ook al bijna 7k gestegen
En dan heeft hij nog niet eens die UP die ik verwacht
Gaat uit packs, dus ideale pricefixquote:Op maandag 19 januari 2015 21:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd mooiOverboden worden op de laagste open bid, dan kijken bij de BINs en 1 van 200c kopen die op 59m57 staat.
Krijgt gewoon een transfer, maar idd.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat uit packs, dus ideale pricefix
wat moet die Tom voor leedvermaak voorstellen danquote:
Bohhh gmta.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd mooiOverboden worden op de laagste open bid, dan kijken bij de BINs en 1 van 200c kopen die op 59m57 staat.
Ach je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijgt gewoon een transfer, maar idd.
Klopt. Tenminste, ik heb het laatste uur 5 (verschillende) IF's verkocht waarmee ik DSL-deals beoogde. Is me iets te veel toevalquote:Op maandag 19 januari 2015 21:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik had vanmiddag een Pogba gekocht voor 21K, hij is nu 24K waard. Volgens mij is alles dus gewoon aan het stijgen, en is de winst die we maken op de spelers niet een prestatie maar een logisch gevolg.
Ja ik snap m ook niet idd. Misschien missen ze Boskamp zn spraakgebrek en vullen ze het zo op?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat moet die Tom voor leedvermaak voorstellen danof is dat oprechte humor. i dont get it
Kocht m voor een tiemquote:
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2015 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik snap m ook niet idd. Misschien missen ze Boskamp zn spraakgebrek en vullen ze het zo op?
[..]
Kocht m voor een tiem
Ik kan er niet meer wakker van liggen nu hij vertrokken isquote:Op maandag 19 januari 2015 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.futhead.com/15/players/32484/kanker-ssewankambo/check die URL POTS.. Pik je dat?
http://www.futhead.com/15(...)enultragay-andersen/ en jij dit Wieisboos?
Had niet gedacht dat hij echt 250k duurder zou worden in die paar uurtjes.. heb er nog steeds "te veel" voor gekregen (750k), maar vond het niet rendabel om hem terug te kopen voor 670k ofzo. Hij is nu 700k, dus 30k gestegen sindsdien.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vast houden dus![]()
snap ook niet dat DSL zijn luiz verkocht heeft, die gaan ook sky high straks.
trapz voegt dat gewoon zelf toe in de urlquote:Op maandag 19 januari 2015 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer wakker van liggen nu hij vertrokken is
Maar sneu is het wel
Achabar of Schalk.. denk ik :pquote:Op maandag 19 januari 2015 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die spitsen zijn wel cringeworthy btw...
Helemaal niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
trapz voegt dat gewoon zelf toe in de url
quote:
zulk verfijnd voetenwerk dat herken je inderdaad meteen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sjon ook een filmpje gemaakt?
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_leven.html
SIF iscoquote:Op maandag 19 januari 2015 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Isco of James misschien?
Nee joh, Modric is de beste CM in het spel!quote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
SIF iscomisschien ook modric maar vervangen voor khedira of kroos
ook niet te vinden via iets als ticketswap ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met die vreselijke websites die voor veel te duur kaarten aanbieden?
Ik wil graag naar een concert dat stijf uitverkocht is, maar ben wat huiverig of het allemaal wel oké zal gaan via zo'n site
Vind hem in 4-3-3(4) als cm een beetje tegenvallen, wat waarschijnlijk door zijn workrates en fysiek komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Nee joh, Modric is de beste CM in het spel!
kende die site nietquote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook niet te vinden via iets als ticketswap ofzo?
die site is echt geniaalquote:Op maandag 19 januari 2015 21:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
kende die site nietMaar vraag veel groter als het aanbod. Aangeboden 0, verkocht 0, gezocht 109. Dat is niet heel erg kansrijk vrees ik. bedankt voor de suggestie, ga die site wel in de gaten houden
Waar wil je heen?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
kende die site nietMaar vraag veel groter als het aanbod. Aangeboden 0, verkocht 0, gezocht 109. Dat is niet heel erg kansrijk vrees ik. bedankt voor de suggestie, ga die site wel in de gaten houden
Naar Acda en de Munnik op 30 maart in Carré. Het allerlaatste optreden dat ze gaan geven. Anders is 1 van de 3 avonden daarvoor ook wel oké, maar lijkt me wel vet om de allerlaatste keer erbij te zijnquote:
coolquote:Op maandag 19 januari 2015 21:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naar Acda en de Munnik op 30 maart in Carré. Het allerlaatste optreden dat ze gaan geven. Anders is 1 van de 3 avonden daarvoor ook wel oké, maar lijkt me wel vet om de allerlaatste keer erbij te zijn
Stiekem vind ik dit wel baasquote:Op maandag 19 januari 2015 21:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Naar Acda en de Munnik op 30 maart in Carré. Het allerlaatste optreden dat ze gaan geven. Anders is 1 van de 3 avonden daarvoor ook wel oké, maar lijkt me wel vet om de allerlaatste keer erbij te zijn
Nope. A&M zijn wel bazen, al pruim ik lang niet alles van ze. Maar Herman op het terras en die met die cd van jou cd van mijquote:Op maandag 19 januari 2015 21:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik voor gek verklaard zou worden
Goh, keepers zijn al jaren kapotquote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Reemi het volgende:
De korte hoek pisballen gaan er ook bij TOTY Neuer doodeenvoudig in
EA is toch niet meer serieus te nemen zo?quote:Goalkeepers make better decisions in one-on-ones
hij moet ook gewoon met zijn vieze belgenpoten van Baines' bal afblijvenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
Mirallas
Everton krijgt penalty, Baines wil nemen, Mirallas die stoer de bal afpakt van ik doe het wel. mist hem en gelijk 46e minuut eruit gehaald
daar is straks echt geen stuiver meer op te verdienen als hij een UP krijgt.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:06 schreef Apekoek het volgende:
Zo! Sif lacazatte gaat ook vet hard omhoog
Slechter dan ooit dit jaar jaquote:Op maandag 19 januari 2015 22:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goh, keepers zijn al jaren kapot
http://www.easports.com/f(...)-next-gen-goalkeeper
Met als kroonjuweeltje:
[..]
EA is toch niet meer serieus te nemen zo?
Ik vond de NIF ook echt niet beter dan smLeno. Terwijl echt iedere stat beter is op papier..slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:13 schreef Reemi het volgende:
2 schoten tegen, 2 tegengoals
zolang die prijs maar stijgt
PaceSonic2quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een simpel pack only teampje door al die packs van vorige week: [ afbeelding ] Weet alleen niet of ik met zo'n team wil spelen#pace
tuurlijk wel man gewoon doen, ouwe moraalridder.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een simpel pack only teampje door al die packs van vorige week: [ afbeelding ]
Weet alleen niet of ik met zo'n team wil spelen#pace
maar effe verkopen dan.. kan echt niks met die gast (achter ibra). Effe een teampje bouwen met ibra en if oscar/ramires/fernandinho, wat het beste middenveld is dat ik deze fifa heb gebruikt.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:06 schreef Apekoek het volgende:
Zo! Sif lacazatte gaat ook vet hard omhoog
Je kunt wel zien wat het thema is van dit teamquote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel een simpel pack only teampje door al die packs van vorige week: [ afbeelding ]
Weet alleen niet of ik met zo'n team wil spelen#pace
ho ho hij heeft onuoha niet opgesteldquote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wat het thema is van dit team
Het is ook geen CAM..moet gewoon in de spitsquote:Op maandag 19 januari 2015 22:21 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
maar effe verkopen dan.. kan echt niks met die gast (achter ibra). Effe een teampje bouwen met ibra en if oscar/ramires/fernandinho, wat het beste middenveld is dat ik deze fifa heb gebruikt.
wat nou als andere spelers harder stijgen?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die spelers (+ 2x Lewa) vooral bewaard omdat de prijzen nog wel gaan stijgen.
Good luck soldierquote:Op maandag 19 januari 2015 22:25 schreef DeWesp het volgende:
MOet tegen toty messi en toty di mari. Hij speelt 532
Dan heb ik veel profit gemist. Maar goed, coins zijn niet echt meer een probleem.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat nou als andere spelers harder stijgen?
ohja jij hebt natuurlijk 3 TOTY spelers gepackedquote:Op maandag 19 januari 2015 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik veel profit gemist. Maar goed, coins zijn niet echt meer een probleem.
linkquote:Op maandag 19 januari 2015 22:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Voor de liefhebber: Boefje is weer voorwerpen aan het inbrengen
ja heb hem ook in een 4-4-2 gebruikt maar toen vond ik het ook tegenvallen. Speel gewoon liever met wat fysiek sterkere spelers.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook geen CAM..moet gewoon in de spits
jaaaaaaaaaaaquote:
Wat is dit toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Huh wat. Ze brengt haar strings in, en die verkoopt ze daarna
1-0 achter met rust. Hij heeft wel een toffe teamnaam: Congofreestate. Weer eens wat anders dan FC Beast.quote:
Wie is dat?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van Boefjee met kleren aanWist niet eens hoe ze er uit zag met kleren aan
Die toys op de achtergrond
Dat scheef ik, Boefjee. Al vindt men hier Boefje leuker klinken. En terecht.quote:
Die chick wat alles erin douwt wat los en vast zit?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat scheef ik, Boefjee. Al vindt men hier Boefje leuker klinken. En terecht.
Ja, volgens mij stopt ze dat bed waar ze alles op doet ook nog op een goede dag weg.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die chick wat alles erin douwt wat los en vast zit?
doe mij leaxcam maarquote:Op maandag 19 januari 2015 22:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij stopt ze dat bed waar ze alles op doet ook nog op een goede dag weg.
rare oksel. wouldn't bang.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
fuck boefjee ik ben verliefd
waterbedquote:Op maandag 19 januari 2015 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
bed komt nog onder water te staan dalijk
Haar vriend/pimp toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
die maver is wel de vaste gast in die chat
ja ik twijfelde ook even hoor, maar liefde maakt blind he.quote:
geen idee, volgens mij gewoon een monk die altijd in die chat zit daar. hoop voor 'm dat ie er wat mee verdientquote:
En ik vind Fahrmann weer veel beter dan Lenoquote:Op maandag 19 januari 2015 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de NIF ook echt niet beter dan smLeno. Terwijl echt iedere stat beter is op papier..slaat gewoon nergens op.
Dat deed iemand, maar er kwamen allemaal sterretjes in beeld helaasquote:Op maandag 19 januari 2015 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Als je gewoon een link dropt van dit topic, misschien dat ze hier komt posten._!
Er zijn wel meer sterren in beeld geweest vanavondquote:Op maandag 19 januari 2015 22:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat deed iemand, maar er kwamen allemaal sterretjes in beeld helaas
ja ik zag net ook 1 grote sterquote:Op maandag 19 januari 2015 22:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat deed iemand, maar er kwamen allemaal sterretjes in beeld helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |