Wat heb je gekocht?quote:
quote:
quote:Monday: de meest deprimerende dag van het jaar. Eens even kijken. Hoe zat dat ook alweer? Oh ja, dat is waar ook. Blue Monday is absolute nonsens en niet meer dan een ordinaire marketingtruc. Dus: cheer up!
Blue Monday is een fenomeen dat bestaat bij gratie van de centen. Een aantal jaren geleden verscheen een officieel persbericht waarin een reisbureau het fenomeen lanceerde. De tekst was netjes door een marketingbedrijf uitgetikt en psycholoog Cliff Arnall deelde daarin zijn grootse formule voor deprimerende dagen. Niet omdat de mensheid hem lief is, maar omdat het reisbureau in kwestie wetenschappers die creatief omspringen met variabelen en de formules waar deze deel van uitmaken, zo goed betaalt. In 2006 legt Guardian-columnist Ben Goldacre het smerige zaakje helemaal bloot: verschillende wetenschappers zouden geld aangeboden hebben gekregen als het reisbureau hun naam in het persbericht mocht gebruiken. Niet iedereen ging daarmee akkoord, maar Cliff Arnall wel.
Ja, dat zeg ik toch, het zal welquote:
Ik vind de donderdag meestal ellendig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Blue monday, het zal wel, Dinsdagen, dat zijn pas de kutdagen.
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moetquote:
Oh ja, dat ook. Ellendig geslapen vannacht dus dit wordt een zware dag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moet.
Ik schrik er nu juist van hoeveel ik eigenlijk doe en al gedaan heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je 5 min werken voordat het opvalt dat je echt de hele week niks hebt gedaan?
Hij leeft nog?quote:
Ik heb mensen nodig en die zijn er dan niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan werk ik toch meestal thuis, relaxted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |