Je wist toch al van de haken en ogen aan sojamelk?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef peterkailey het volgende:
Krijg nou tieten. Nu zorgt soja weer voor oestrogeen.
[..]
Hoe zit dat met amandelmelk?
Deze kende ik nog nietquote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wist toch al van de haken en ogen aan sojamelk?
Heb ik al gedaan broeder, koelkast vol.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:12 schreef peterkailey het volgende:
AH heeft de tonijn nu net voor de helft van de prijs. Net voor 20 euro ingeslagen, 20 euro bespaard. Zou je slag slaan als ik jou was.
Als je de unsweetened neemt wel. De anderen zijn metsuiker.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een uitzondering in de ochtend, in plaats van de hele dag bammetjes lopen weg te vreten.
[..]
Suikers in de zin van snelle kholydraten (fuck spelling). Geeft je een korte energie spike en daarna ben je moe.
[..]
Goed punt. Tegenwoordig is alles slecht. Toch gaat het bij mij om specifieke symptomen die ik wil bestrijden (vermoeidheid, dichte neus etc).
[..]
Havermout is toch brinta? En is dat te doen met water?
[..]
Amandelmelk zag ik ook laatst staan in de appie. Is dat naast lekkerder ook gezonder dan soja en melk?
[..]
Wat doe jij verder nog meer als lunch? De hele dag brinta en whey is ook niet alles
[..]
AH heeft de tonijn nu net voor de helft van de prijs. Net voor 20 euro ingeslagen, 20 euro bespaard. Zou je slag slaan als ik jou was.
Het antwoord is rijstmelk, g.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef peterkailey het volgende:
Hoe moet ik nu ooit mijn brinta en whey shakes gaan drinken zonder melk?
Die is wel waterig hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:43 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Het antwoord is rijstmelk, g. [ afbeelding ]
Wel maar weinig eiwitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |