Oostvaardersveldquote:Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt nog een heel mooi fotografeergebiedje als de natuur het eenmaal weer een beetje terug heeft weten te veroverenquote:
Goede koop, en veel plezier ermeequote:Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima weekend gehadquote:
Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personenquote:Op zondag 25 januari 2015 18:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik me nooit zo lekker voel met hele dure spullen in het veld al kan een goeie verzekering wel het verschil maken.
Uncle wil gewoon zijn GAS blijven voeden. Mooie fotoquote:Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen![]()
En koud nachtje gehad...![]()
[ afbeelding ]
Dat sowieso!! Maar wel altijd meer, meer, meer en niet een oude kapot maken om een nieuwe te kunnen kopenquote:Op maandag 26 januari 2015 08:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Uncle wil gewoon zijn GAS blijven voeden. Mooie foto!
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:21 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat sowieso!! Maar wel altijd meer, meer, meer en niet een oude kapot maken om een nieuwe te kunnen kopen
Bij mij staat het ook niet in de vitrinekast, alleen heb ik wel de handicap dat ik mijn geld slechts een keer over de balk kan slingerenquote:Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen![]()
Hier een verjaardag, bios, theater, uit eten en wat inkopen voor wat leuks gedaan daar kan ik later misschien meer over vertellenquote:Op maandag 26 januari 2015 06:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Prima weekend gehad. Australian Open gekeken, en gisteren nog een klein stukje gerend. Daarna wel spierpijn in mijn kuiten van gekregen
. Jij ook een goed weekend gehad?
Hier ook 16-35 laten stuiteren, zelfde verhaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen![]()
En koud nachtje gehad...![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben we natuurlijk allemaalquote:Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef Ouwesok het volgende:
[
[..]
Bij mij staat het ook niet in de vitrinekast, alleen heb ik wel de handicap dat ik mijn geld slechts een keer over de balk kan slingeren
Tof man, klinkt als een leuk weekendquote:Op maandag 26 januari 2015 19:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier een verjaardag, bios, theater, uit eten en wat inkopen voor wat leuks gedaan daar kan ik later misschien meer over vertellen
Gegeven dat ik ongeveer zoveel geld aan mijn lenzen uitgeef als een ander aan zijn doppen en zonnekappen heb ik duidelijk voor dat eerste gekozenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat hebben we natuurlijk allemaalMaar ik vind altijd dat als je te zuinig bent op je apparatuur om het 'echt' te gebruiken dan moet je of minder dure zooi kopen of een andere hobby zoeken...
quote:According to trusted source from SAR, the Sony A7R successor will be announced soon.
It is confirmed that Sony a7R II will have a new 50 MP high megapixel sensor, the official announcement date will be around CP+ Show in Japan, February, 2015.
Stay tuned for more info.
Moggul! Sterkte Puala...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |