abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149049920
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8-)
Oostvaardersveld :?
pi_149050224
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:12 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Oostvaardersveld :?
Ja :D
pi_149050329
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja :D
Dat wordt nog een heel mooi fotografeergebiedje als de natuur het eenmaal weer een beetje terug heeft weten te veroveren :Y
pi_149050339
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8-)
Goede koop, en veel plezier ermee ^O^ !
pi_149051253
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8-)
:9
  FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 05:46:29 #216
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149064196
Mogguh :O :s)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 06:30:04 #218
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149064255
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 06:24 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/ !
Goed weekend gehad?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149064281
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 06:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Goed weekend gehad?
Prima weekend gehad :Y . Australian Open gekeken, en gisteren nog een klein stukje gerend. Daarna wel spierpijn in mijn kuiten van gekregen :') . Jij ook een goed weekend gehad?
  maandag 26 januari 2015 @ 08:32:11 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149064900
Meuning! Drukke dag vandaag. Iemand heeft mijn agenda volgepland ;(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149065088
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:59 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een van de redenen dat ik me nooit zo lekker voel met hele dure spullen in het veld al kan een goeie verzekering wel het verschil maken.
Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen :)

En koud nachtje gehad... :{

pi_149065236
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen :)

En koud nachtje gehad... :{

[ afbeelding ]
Uncle wil gewoon zijn GAS blijven voeden. Mooie foto :') !
  FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 09:08:49 #223
73911 ultra_ivo
pi_149065358
Top foto Uncle
pi_149065534
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Uncle wil gewoon zijn GAS blijven voeden. Mooie foto :') !
Dat sowieso!! Maar wel altijd meer, meer, meer en niet een oude kapot maken om een nieuwe te kunnen kopen :')
pi_149065602
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:21 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat sowieso!! Maar wel altijd meer, meer, meer en niet een oude kapot maken om een nieuwe te kunnen kopen :')
^O^ . Smiley in mijn vorige post had een :s) moeten zijn :|W .
pi_149067177
[
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen :)
Bij mij staat het ook niet in de vitrinekast, alleen heb ik wel de handicap dat ik mijn geld slechts een keer over de balk kan slingeren :')

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2015 10:48:10 ]
  FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 19:51:21 #227
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149083275
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 06:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Prima weekend gehad :Y . Australian Open gekeken, en gisteren nog een klein stukje gerend. Daarna wel spierpijn in mijn kuiten van gekregen :') . Jij ook een goed weekend gehad?
Hier een verjaardag, bios, theater, uit eten en wat inkopen voor wat leuks gedaan daar kan ik later misschien meer over vertellen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 19:52:23 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149083317
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:48 schreef Uncle het volgende:

[..]

Uiteindelijk koop je apparatuur om te gebruiken, niet om lief te hebben en in de vitrinekast te zetten. Maar misschien vind ik apparatuur iets meer een gebruiksvoorwerp dan sommige andere personen :)

En koud nachtje gehad... :{

[ afbeelding ]
Hier ook 16-35 laten stuiteren, zelfde verhaal.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149090363
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef Ouwesok het volgende:
[

[..]

Bij mij staat het ook niet in de vitrinekast, alleen heb ik wel de handicap dat ik mijn geld slechts een keer over de balk kan slingeren :')
Dat hebben we natuurlijk allemaal :') Maar ik vind altijd dat als je te zuinig bent op je apparatuur om het 'echt' te gebruiken dan moet je of minder dure zooi kopen of een andere hobby zoeken... ;)
pi_149090404
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:51 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hier een verjaardag, bios, theater, uit eten en wat inkopen voor wat leuks gedaan daar kan ik later misschien meer over vertellen
Tof man, klinkt als een leuk weekend :Y !
pi_149090959
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat hebben we natuurlijk allemaal :') Maar ik vind altijd dat als je te zuinig bent op je apparatuur om het 'echt' te gebruiken dan moet je of minder dure zooi kopen of een andere hobby zoeken... ;)
Gegeven dat ik ongeveer zoveel geld aan mijn lenzen uitgeef als een ander aan zijn doppen en zonnekappen heb ik duidelijk voor dat eerste gekozen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 januari 2015 @ 22:50:08 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149091085
Volgende maand weer een cover + 8 pagina's reportage. Altijd tof om de previews te zien en dat je nog zo lang moet wachten ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 januari 2015 @ 23:17:41 #233
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149091993
Iemand die nog werk zoekt? :D

pi_149092973
Confirmed: 50 MP Sony A7R Successor to be Announced Soon !
quote:
According to trusted source from SAR, the Sony A7R successor will be announced soon.

It is confirmed that Sony a7R II will have a new 50 MP high megapixel sensor, the official announcement date will be around CP+ Show in Japan, February, 2015.

Stay tuned for more info.
pi_149095708
Goedemorgen :)
pi_149095939
Zo veel spierpijn ;( En dan vooral de gedachte dat dag 2 erger moet zijn :'(
  dinsdag 27 januari 2015 @ 07:25:22 #238
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149095965
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 06:22 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh :O .
Moggul! Sterkte Puala...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149096231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 07:25 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Moggul! Sterkte Puala...
Dankje ;)

Jij ook, wat is je planning vandaag?
pi_149096263
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')