Daarvoor speelt Rodgers te slecht.quote:
Wat te denken van al die SB bandwagon fans die pas eind januari de NFL ineens interessant vinden.quote:
No shit Sherlockquote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef Keyos het volgende:
Het wordt eens tijd voor Wilson om eens te laten zien dat hij een elite QB is. Die passing game slaat echt nergens op (in ieder geval vandaag, ik kijk niet heel veel Seahawks).
Hij is geen elite QB, daarvoor is zijn passing game veel te matig.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef Keyos het volgende:
Het wordt eens tijd voor Wilson om eens te laten zien dat hij een elite QB is. Die passing game slaat echt nergens op (in ieder geval vandaag, ik kijk niet heel veel Seahawks).
Ga je nog eens normaal doen?quote:
Bandwagon?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Packers bandwagon voor mij omdat als de pats het redden had ik liever de packs als tegenstander
De zon scheen, iedereen in Seattle van zijn apropos...quote:
" Anyone who claims they are a "fan" of a particular sports team, even though they had no prior support for/interest in the team until that team started winning. These types of fans only show playoff interest, have probably never watched a regular season game, don't own any type of team merchandise, nor would they buy any."quote:
Kan er weinig aan doen als mensen onzin uitkramenquote:
Mooi weer fans, alleen supporter in de goeie tijdenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
" Anyone who claims they are a "fan" of a particular sports team, even though they had no prior support for/interest in the team until that team started winning. These types of fans only show playoff interest, have probably never watched a regular season game, don't own any type of team merchandise, nor would they buy any."
Deze legt het wel aardig uit.
Thanks.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi weer fans, alleen supporter in de goeie tijden
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.quote:
Laat mensen anders gewoon begrippen vragen? Zo krijgen we de sport nooit aan de manquote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.
Dit, PirE moet gewoon niet zo zuur doen en de boel hier leuk houden.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat mensen anders gewoon begrippen vragen? Zo krijgen we de sport nooit aan de man
No worries, kijk gewoon deze hele playoffs af en probeer dit of komend seizoen naar een team te groeien. Het is gewoon lastig om "ineens" voor een team te zijn met buitenlandse sporten.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.
Ik kan uit ervaring spreken dat je niet de Buccaneers moet gaan supporterenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.
Ik heb het naar mijn zin hoor, geld tellen als een baasquote:Op zondag 18 januari 2015 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, PirE moet gewoon niet zo zuur doen en de boel hier leuk houden.
Waarom niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat je niet de Buccaneers moet gaan supporteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |