quote:Op zondag 18 januari 2015 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Drama om niks dit. Ik vond het eigenlijk wel een grappige opmerking
dus als jullie schoonmoeder zo'n opmerking maakt zouden jullie het je niet aantrekken?quote:
Ik vind dit zo'n ontzettend onschuldig grapje dat je wel een enorm ego probleem moet hebben om hier moeite mee te hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:27 schreef FitGirl_ het volgende:
dus als jullie schoonmoeder zo'n opmerking maakt zouden jullie het je niet aantrekken?
Nee, niet als ik 1.60 was en een man van nota bene 2 meter uitzoek. Laten we wel wezen, je lijkt nou eenmaal een dwerg naast hem.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:27 schreef FitGirl_ het volgende:
[..]
[..]
dus als jullie schoonmoeder zo'n opmerking maakt zouden jullie het je niet aantrekken?
Ik zou het misschien niet zo leuk vinden, maar daarna na 2 minuten weer vergeten zijn. Iig niet onzeker van worden, en een topic openen.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:27 schreef FitGirl_ het volgende:
[..]
[..]
(ik bedoel het niet aanvallend, gewoon een vraag uit interesse)
Dit dus. Gewoon erom lachen en doorgaan ts. Het was aardig onschuldig imo.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n ontzettend onschuldig grapje dat je wel een enorm ego probleem moet hebben om hier moeite mee te hebben.
OMG, heb je weer een vrij weekend? Stommerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
Nare opmerking zeg. Ik zou t echter niet met je vriend, maar met je schoonmoeder bespreken. Waarschijnlijk heeft ze zich niet gerealiseerd dat jij dit echt kwetsend vindt.
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Wat een verschrikkelijk wanstaltige grap. Hoe krijgt ze het woord over d'r lippen. (Ik ga het niet eens herhalen..) Ze moest zich diep schamen en je vriend en jij moeten hierover met haar gaan praten. Dit moet je echt de wereld uit helpen want anders breekt dit jullie hele relatie.
Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop dat je de kracht vindt om hieruit te komen. Kop op en hou je taai!!
Ik zal toch een beetje serieus reageren, nee het zou me geen f#ck kunnen schelen. Ze zegt maar. Maar ze moet ook niet raar opkijken als ze er 1 terugkrijgt van hetzelfde niveau.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:27 schreef FitGirl_ het volgende:
[..]
[..]
(ik bedoel het niet aanvallend, gewoon een vraag uit interesse)
Dat sowieso.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zal toch een beetje serieus reageren, nee het zou me geen f#ck kunnen schelen. Ze zegt maar. Maar ze moet ook niet raar opkijken als ze er 1 terugkrijgt van hetzelfde niveau.
Gelukkig heb ik hele toffe schoonouders
Van welk niveau? Open deur?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar ze moet ook niet raar opkijken als ze er 1 terugkrijgt van hetzelfde niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |