SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
ik hou mooi de schone schijn op en stel me op als echte bro, maar backstab mn beste vrienden voor een enkele gniffel van derden
Ik hoef niet te backstabben. Ik haat jullie allemaal.quote:
EleikonCquote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef McNulty het volgende:
Ik ben te laat begonnen met trainen daarom heb ik nu een fetish ontwikkeld voor vrouwen met het fysiek die ik op 21-jarige leeftijd had willen hebben. Verder wil ik graag bepalen waarover gesproken wordt in dit topic. Soms wil ik net zo vulgair posten als de jonge knapen hier maar weet helaas niet dat dat behoorlijk cringe is.
Zegt hij ook wel eens smerige shit over 9 jarige Bijlmer meisjes?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef McNulty het volgende:
Ik ben te laat begonnen met trainen daarom heb ik nu een fetish ontwikkeld voor vrouwen met het fysiek die ik op 21-jarige leeftijd had willen hebben. Verder wil ik graag bepalen waarover gesproken wordt in dit topic. Soms wil ik net zo vulgair posten als de jonge knapen hier maar weet helaas niet dat dat behoorlijk cringe is.
Ja klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zegt hij ook wel eens smerige shit over 9 jarige Bijlmer meisjes?
Ej vriend kan ik je blij maken met potje winnyquote:Op zondag 18 januari 2015 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
Nutty doet dat best leuk zo. Die beknopte omschrijvingen. Voor een zwarte.
Yuri's te weinig on hier !quote:Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag lekker dubbele shoarmaschotel besteld. Straks lekker afronden met 4 bekers B&J.
Wacht nog steeds op je 4f..quote:Op zondag 18 januari 2015 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ej vriend kan ik je blij maken met potje winny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |