Dan weet je het nu ringwormquote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef [url=http://forum.
fok.nl/user/profile/343196]RingBewoner[/url] het volgende:
Nee.
Ik heb jouw liefde anders nog niet gemerkt hoor.quote:
Ga iemand anders trollenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb jouw liefde anders nog niet gemerkt hoor.
Kontenlikkersquote:Op zondag 18 januari 2015 18:08 schreef Bami-Powner het volgende:
is tassendief ook al een battieboy?
hoe gaat het met die held?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Hij is van de verkeerde kááánt.
Die ligt nu vast aan de verkeerde kant van het gras.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:24 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Die ligt nu vast aan de verkeerde kant van het gras.
En dan bij mij via DM gaan klagen dat ik wat slechts over je zeg. Kansloos figuur.quote:
Oh, je hebt het toch wel gekregen. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan bij mij via DM gaan klagen dat ik wat slechts over je zeg. Kansloos figuur.
Nou, wees blij. Ga nu maar weer weg, pax lastigvallen of zo, doei.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, je hebt het toch wel gekregen. Bedankt voor de bevestiging.
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, wees blij. Ga nu maar weer weg, pax lastigvallen of zo, doei.
Oh, meestal doe je niet anders geloof ik.quote:
Je denkt zoveel. Niet doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, meestal doe je niet anders geloof ik.
Ik moet wel denken, snap dat jij dat niet snapt.quote:
Hm, ja. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet wel denken, snap dat jij dat niet snapt.
Het enige wat diep zit is de pener van pax.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige wat diep zit is de pener van pax.
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Hij is van de verkeerde kááánt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |