SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso belachelijk dat het algemene beeld moet zijn dat je op je 30e je moet gaan settelen, een kantoorbaan hebben en jezelf naar je pensioen sleuren.quote:
Ik heb er vertrouwen in dat Johannes hier niet verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
Omdat een zekere moderator posts ging verwijderen na het slotje kon er geen nieuw topic binnen de reeks geopend worden.
Dit komt allemaal op je rapport.
Dat kan wel kloppen, hij loopt met alles achter.quote:
Het waren inderdaad anti-Twente posts die verwijderd werden.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat Johannes hier niet verantwoordelijk voor is.
Ik ben hier niet blij mee.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
Omdat een zekere moderator posts ging verwijderen na het slotje kon er geen nieuw topic binnen de reeks geopend worden.
Dit komt allemaal op je rapport.
Bespeurt GGMM hier nu subjectieve moderatie?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het waren inderdaad anti-Twente posts die verwijderd werden.
Kan gebeuren vriend.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben hier niet blij mee.
Helemaal nietquote:Op zondag 18 januari 2015 15:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is nu al de 5e keer dat je dit zegt.
Het zit zwaar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |