abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148852986
Debiel volk.
pi_148962006
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 02:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kwee niet, Kees?
Van die gasten wil ik wel afstand nemen ja.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_148962064
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 05:04 schreef Ryan3 het volgende:
En ja, die dames hadden elkaar, met zwoele blikken, net met dat Aldi zeepje van 0,69 ¤ per ½ liter staan inzepen alvorens ze, pikante kreetjes slakend, in zo'n gigantisch, met van die blauwe Arabische tegeltjes betegeld, bad te springen... Doorgaan?
Jaaah, ga door, ga dooooor. :9 :9~
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_148962096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Van die gasten wil ik wel afstand nemen ja.
Nee, dat je naam nog oranje is...
I´m back.
pi_148962097
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Goedzooi het volgende:
:{ Aanstoot nemen aan zeep...
Nee, aan de verpakking. En die kan best scherp zijn hoor!
pi_148962126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jaaah, ga door, ga dooooor. :9 :9~
Ja, gaat het topic dicht vanwege te hoog erotisch gehalte voor NWS.
I´m back.
pi_148962260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat je naam nog oranje is...
Oh, daar trek ik me niks meer van aan. Daar heb ik al afstand van genomen en daar laat ik het bij.

Maar hoezo? Vind jij het wel vervelend dan?
pi_148963229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, daar trek ik me niks meer van aan. Daar heb ik al afstand van genomen en daar laat ik het bij.

Maar hoezo? Vind jij het wel vervelend dan?
Nee, ik stoor me er niet aan, maar vond het opmerkelijk... maar daar zit een verhaal achter kennelijk? :D.
I´m back.
pi_148964307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik stoor me er niet aan, maar vond het opmerkelijk... maar daar zit een verhaal achter kennelijk? :D.
Niet dat ik weet. Ik vermoed alleen dat ik nu nog oranje ben omdat ik me tijdens de laatste oranjegolf, toen werkelijk iedereen verplicht oranje werd, expliciet verzet heb. Ik heb daar toen over gezeurd, omdat ik geen bal om voetbal geef en al helemaal niet verplicht solidair wil zijn.
Toen iedereen weer normaal werd, bleef ik oranje. Zal wel voor straf geweest zijn.
Maar ik beschouw het als een pesterig grapje en ik heb toch geen invloed op mijn kleur.
Ik vind oranje geen leuke kleur, ben niet koningsgezind, geef niks om sport.
Maar woon wel in een Oranjelaan, die ik bovendien tot onderwerp van een onderzoek gemaakt heb.
pi_148964367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Ik vermoed alleen dat ik nu nog oranje ben omdat ik me tijdens de laatste oranjegolf, toen werkelijk iedereen verplicht oranje werd, expliciet verzet heb. Ik heb daar toen over gezeurd, omdat ik geen bal om voetbal geef en al helemaal niet verplicht solidair wil zijn.
Toen iedereen weer normaal werd, bleef ik oranje. Zal wel voor straf geweest zijn.
Maar ik beschouw het als een pesterig grapje en ik heb toch geen invloed op mijn kleur.
Ik vind oranje geen leuke kleur, ben niet koningsgezind, geef niks om sport.
Maar woon wel in een Oranjelaan, die ik bovendien tot onderwerp van een onderzoek gemaakt heb.
Het is wel FOK!, wrs wel waar wat je zegt, een soort geintje. :D.
I´m back.
pi_148964630
Volkomen terecht!

De Aldi moet maar eens leren dat dit soort zaken echt niet kunnen, volgens de kleurrijke en vredelievende islam. :Y
pi_148966803
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
Volkomen terecht!

De Aldi moet maar eens leren dat dit soort zaken echt niet kunnen, volgens de kleurrijke en vredelievende islam. :Y
Je kunt natuurlijk ook zeggen dat de Aldi met alle winden, onsmakelijk of niet, meewaait. Geld boven principes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')