Nee, ze zijn er volgens mij nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah wacht even, rond deze tijd zullen de Mamelukken wel door de Ottomans geannexeerd zijn.
Voor die CB heb je geen expansion nodig. Maar expansion kan ie sowieso wel goed gebruiken als hij richting India zou gaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je pakt gewoon de stab hit. Want om nou expansion voor die CB te nemen is ook weer zoiets. Alhoewel de extra merchant en competitive merchants ook wel lekker is.
Komt omdat hij de Ottomans nogal heeft dwarsgezeten in de Balkan me dunkt.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik zie inderdaad een stukje bij Haasa daar. Apart.
Die tech group CB is wel enorm lekker als je toch niks meer wilt doen in Europa.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor die CB heb je geen expansion nodig. Maar expansion kan ie sowieso wel goed gebruiken als hij richting India zou gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik weet niet welke DLC je allemaal hebt, maar waarschijnlijk kan je wel een Trade Conflict CB produceren tegen De Mamluks, en dan pak je gewoon een province en kan je vanuit daar verder.
Ik heb geen enkele DLC. Daarnaast wil ik best zonder Casus Belli een war starten tegen de Mamluks, maar dan incasseer ik wel -20 agressive expansion..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je pakt gewoon de stab hit. Want om nou expansion voor die CB te nemen is ook weer zoiets. Alhoewel de extra merchant en competitive merchants ook wel lekker is.
Het liefst wil ik verder in Europa conqueren, maar goed.. moet ik dan gewoon even wat vloten bouwen en vervolgens een colonist als national idea nemen?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die tech group CB is wel enorm lekker als je toch niks meer wilt doen in Europa.
Nee, je moet Expansion als NI nemen als je naar Azië gaat. Colonist is voor de Amerika's.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het liefst wil ik verder in Europa conqueren, maar goed.. moet ik dan gewoon even wat vloten bouwen en vervolgens een colonist als national idea nemen?
Trouwens, vanavond spelen we eu4 multiplayer. Geen DLC nodig. Als je je steam even dm't invite ik je om acht uur.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het liefst wil ik verder in Europa conqueren, maar goed.. moet ik dan gewoon even wat vloten bouwen en vervolgens een colonist als national idea nemen?
Prima. Spelen we vanaf 1444?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens, vanavond spelen we eu4 multiplayer. Geen DLC nodig. Als je je steam even dm't invite ik je om acht uur.
Kan ie engeland spelenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens, vanavond spelen we eu4 multiplayer. Geen DLC nodig. Als je je steam even dm't invite ik je om acht uur.
Innovative, Trade, Quality, Espionage en Humanist. Ik ga denk ik een nieuwe SP game starten. Dit wordt niks meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef Krediax het volgende:
Hallo ik haak af voor vanavond.
Wat zijn je ideeen die je hebt gekozen super-b?
Espionage?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Super-B het volgende:
[..]
Innovative, Trade, Quality, Espionage en Humanist.
Espionagequote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Super-B het volgende:
[..]
Innovative, Trade, Quality, Espionage en Humanist.
1604, zie de voorgaande pagina's van dit topic.quote:
Dat was zondag.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
1604, zie de voorgaande pagina's van dit topic.
Jullie zijn hier wel bizar goed in, vooral degene die controle heeft over de Ottomanen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:48 schreef Krediax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de MP game kan wel ff een screen maken op political map mode.
Daarom is MP wel leuk iedereen heeft een andere speel stijl.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef Super-B het volgende:
[..]
Jullie zijn hier wel bizar goed in, vooral degene die controle heeft over de Ottomanen.
Op één of andere manier vind ik het altijd leuker om binnen Europese grenzen te conqueren in plaats van te gaan koloniseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |