Heb nog 14 coins. En Shaqiri is echt zo geniaal goed deze FIFAquote:Op zondag 18 januari 2015 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op, in zon team moet je wel Robben hebben.
bohhh ook nissaquote:
Thanks. Zijn we (bijna) allemaal rijke tatta's weer hier.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou gefeliciteerd Tim, ik gun het je echt. Maar ik kan dus geen pack openen.
Lahm niet gehad, maar Schweinie lijkt me beter geschikt. Pace is wel mehh, maar hij is groter en sterker en dat is op mijn middenveld toch wel erg nuttig om erbij te hebben. Voetballend is hij ook echt veel beter. Lahm is bij technical stats alleen beter bij de 3 verdedigende dingen (marking, standing tackle en sliding) + crossing.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schweinie beter dan Lahm? Of alleen vanwege lengte?
Ah oke. Omdat ik toty kroos al op dat middenveld heb staan ga k denk ik toch maar voor lahm om het goed te makenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lahm niet gehad, maar Schweinie lijkt me beter geschikt. Pace is wel mehh, maar hij is groter en sterker en dat is op mijn middenveld toch wel erg nuttig om erbij te hebben. Voetballend is hij ook echt veel beter. Lahm is bij technical stats alleen beter bij de 3 verdedigende dingen (marking, standing tackle en sliding) + crossing.
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Mijn ervaring: Lahm is aids, Schweinsteiger is wel prima.
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:18 schreef over_hedge het volgende:
ik vind lahm de beste middenvelder waar ik mee gespeeld heb.
Muller en Gundo samen zijn 3kquote:
Geluk hebben toen het net even kon I guess. Of dubbel geluk hebben zoals ikquote:
Ik heb er nu ook 1 geopend, ik kan alleen niet bekijken wat er in zit.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geluk hebben toen het net even kon I guess. Of dubbel geluk hebben zoals ik
Bij mij liep hij vast na het kopen en toen kwam ik bij unassigned de heer Iniesta ineens tegen
20 minuten geduurd, zonder crashes waren ze allemaal binnen 1 minuut weggeweest waarschijnlijkquote:Op zondag 18 januari 2015 00:20 schreef leoon. het volgende:
En ze zijn allemaal op, net nu je er wél door heen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |