SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gefeliciteerd met de titel PSV'ers.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef Zhano het volgende:
Wie weet nog een leuk 2e teampje voor me, budget 10-15k![]()
quote:Gewoon goudquote:Verder niet veel eisen, beetje allround teampje. 1e team is vooral Serie A. Moet wel een beetje een Zhano-team zijn he
![]()
![]()
Wat is een Zhano team?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Gewoon goudVerder niet veel eisen, beetje allround teampje. 1e team is vooral Serie A. Moet wel een beetje een Zhano-team zijn he
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij snapt er weinig van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zo'n team met kut spelers zonder pace en veel non-rares.![]()
Een team met minstens 3 spelers erin waar niemand nog ooit van gehoord heeft. Laat staan mee gespeeld.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een team met minstens 3 spelers erin waar niemand nog ooit van gehoord heeft. Laat staan mee gespeeld.quote:![]()
Hoedt naar Lazio
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jullie zijn allebeide gemeenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gemeen.
gr gr![]()
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Argentijnen, Chilenen en Colombianen doen het ook goed in zijn teams.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.![]()
Er moet sowieso op het middenveld ergens een valstrage, babbelzieke Joegoslaaf rondlopen met een semi-open aanname en een degelijke linker.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chilenen, Colombianen en Belgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een volledig Zhanoteamtm is een bazenhybrid met hidden gems ja. Maar ik vraag slechts om een vleugje nuquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.Dus bijna alles wat geen standaard (pace)BPL/Serie A/Bundesliga team is
![]()
![]()
Portugese voorhoede met Martinez, Quaresma en Rafa. Die laatste is wel een hidden gem.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een volledig Zhanoteamtm is een bazenhybrid met hidden gems ja. Maar ik vraag slechts om een vleugje nuDus bijna alles wat geen standaard (pace)BPL/Serie A/Bundesliga team is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had net dit gemaakt:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Portugese voorhoede met Martinez, Quaresma en Rafa. Die laatste is wel een hidden gem.
Rafa erbij kan ook, maar dan moet vrind Enzo nog een linkje krijgen van een ander.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had net dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Rafa erbij kan ook, maar dan moet vrind Enzo nog een linkje krijgen van een ander.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |