Inderdaad. Blackhat ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh die
die is nog niet uit toch
kingsman lijkt me ook vet
Het is wel vermakelijk altijd die films.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook. het voelt als een verplichting...
Ja maar ergens heb ik niet zoveel zin om hem te zien, maar nu ik de eerste 2 delen gezien heb...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk altijd die films.
Al is LotR een stuk beter.
Zal wel flink uitgerekt worden ook, met die drie films uit een dun boekje halenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar ergens heb ik niet zoveel zin om hem te zien, maar nu ik de eerste 2 delen gezien heb...
Ja moet zo denk ik weerquote:
Ben bij m`n ma aan het oppassen op haar katten een weekendje, en ik had geen zin meer om tv te kijken en m`n laptop en shit lag bij haar bed op te laden. Plus dat ze een lekker warm bed heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef McGrath het volgende:
Waarom nu trouwens al onder de lakens dan?
Ik snap het!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bij m`n ma aan het oppassen op haar katten een weekendje, en ik had geen zin meer om tv te kijken en m`n laptop en shit lag bij haar bed op te laden. Plus dat ze een lekker warm bed heeft.
1+1=2
Valt mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef supersof het volgende:
Het is vandaag dan ook echt absurd koud
Ik snap niet dat mensen denken dat er ook maar iets tegen te doen valt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben dat hele terreurgezeik zo zat he
Het geeft een fijn gevoel om dat te denkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen denken dat er ook maar iets tegen te doen valt.
Wel meer dingen geven een fijn gevoel, maar daar gaan ze ook niet op tv over praten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geeft een fijn gevoel om dat te denken
Ik bel bij elke moslim tegenwoordig de politie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel meer dingen geven een fijn gevoel, maar daar gaan ze ook niet op tv over praten.
Hallo Inso hierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bel bij elke moslim tegenwoordig de politie.
Die hebben de moslims meegenomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Inso hier
Ik heb een moslim gezien, ja ja net door m`n straat. Ben helemaal de weg kwijt
dan sta je er ook niet achterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag bijna tat laten zetten.
Maar ik durf echt niet.
Wat een kaolo pussy ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |