Gelukkig, na sziget storf ik bijna toen ik een paar dagen geen sokken in mijn schoenen aan had...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Op sokken lopen is verder aids.

Alleen uggs gewoon blote voeten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig, na sziget storf ik bijna toen ik een paar dagen geen sokken in mijn schoenen aan had...

wel je nagels lakken dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen uggs gewoon blote voeten.
Not even mad.

Beetje glijden over de vloerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Op sokken lopen is verder aids.

Uggsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen uggs gewoon blote voeten.
Not even mad.

Uggs zijn feitelijk gezien de zachtste en warmste schoenen om in huis te dragen.quote:

Waarom zou je schoenen in huis dragenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uggs zijn feitelijk gezien de zachtste en warmste schoenen om in huis te dragen.

Alleen binnenshuis. Daar care ik ook geen fuck wat vrouwen willen dragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Heerlijk hoe modieus inso soms kan zijn maar wel in de meest afgrijselijke pantoffels loopt

crocs?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen binnenshuis. Daar care ik ook geen fuck wat vrouwen willen dragen.

Deden ze bij m'n ex ook,quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je schoenen in huis dragen

Smerig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deden ze bij m'n ex ook,
Echt zo irritant. Die deed haar schoenen pas op haar kamer uit

Broekje uit, lekker man. Niks mis meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat mijn mening uberhaubt veel invloed hebben op m'n vriendin.
Toch broek niet aan

Denk dat je vriendin het wel digt als ik met vans op bruiloft komquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet dat mijn mening uberhaubt veel invloed hebben op m'n vriendin.
Toch broek niet aan

Mijn ouders dragen sloffen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deden ze bij m'n ex ook,
Echt zo irritant. Die deed haar schoenen pas op haar kamer uit

Moet jouw visite altijd hun schoenen uitdoen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotzooi van buiten naar binnen meenemen
Mensen zonder schoenenrekje
Mensen met schoenen binnen

Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet jouw visite altijd hun schoenen uitdoen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |