SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
ballerinas somsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zijn elegante schoenen zonder hak?
ik houd niet van ballerina'squote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ballerinas soms
mooie sandalen in zomer
zelf teenslippers is vaak eleganter in zomer
In de tuin gewoon op sokken lopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu bijvoorbeeld. In zomer hondje lopen. In achtertuin etc
Teenslippers zitten echt heel erg kut.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ballerinas soms
mooie sandalen in zomer
zelf teenslippers is vaak eleganter in zomer
nee johquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teenslippers zitten echt heel erg kut.
heb je groot huis/tuin?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de tuin gewoon op sokken lopen.
Al kom ik echt niet in de tuin als het onder de 25 graden is
Blote voeten altijd is vies koud.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
verder gewoon altijd blote voeten
sokken
hmm oké. Hier hoekhuis in een rijtjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon twee onder één kap met een aardige voor- en achtertuin.
Lekker burgerlijk leef toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
hmm oké. Hier hoekhuis in een rijtje
bedanktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk leef toch.
Niks mis met zulke huisjes overigens
Fijne schoenen ook. Beter dan pumps. Fuck pumps.quote:
En geen gezicht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijne schoenen ook. Beter dan pumps. Fuck pumps.
Geen idee, nooit gedragenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijne schoenen ook. Beter dan pumps. Fuck pumps.
Geen sokken in schoenen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
verder gewoon altijd blote voeten
sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |