quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Inso hier
Ik heb een moslim gezien, ja ja net door m`n straat. Ben helemaal de weg kwijt
owquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel.
maar ben als de dood voor die naald
Als je nu onder volledige narcose kon laten zetten.quote:
Ach, het is dat ik familie enzo niet achter wil laten, anders had ik allang geėmigreerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die hebben de moslims meegenomen?
naar een land zonder buitenlanders?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is dat ik familie enzo niet achter wil laten, anders had ik allang geėmigreerd.
Naar een land die niks met deze onzin te maken heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
naar een land zonder buitenlanders?
welkequote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar een land die niks met deze onzin te maken heeft
Gewoon, veilig fijn land om te leven. Kom je toch al snel bij een Costa Rica uit ofzo, maar zou me denk ik echt niet uitmakenquote:
hawaii.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, veilig fijn land om te leven. Kom je toch al snel bij een Costa Rica uit ofzo, maar zou me denk ik echt niet uitmakenFijn klimaat, aardige mensen. Goedkoop leef. Prima
kiribatiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, veilig fijn land om te leven. Kom je toch al snel bij een Costa Rica uit ofzo, maar zou me denk ik echt niet uitmakenFijn klimaat, aardige mensen. Goedkoop leef. Prima
Teveel toeristen.quote:
Nederland is een extreem veilig land.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te afgeslotenquote:
Op dit moment niet meerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland is een extreem veilig land.
Of het fijn is is een 2e.
Dreiging vanuit andere landen? Een land die neutraal is moet je gewoon hebbenquote:
Daar zou ik me bijzonder weinig rationele zorgen over maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |