Nein mann ich muss nog ein bisschen tanzen!quote:
Ganz die welt!quote:
Job Arbeit Karrieremöglichkeitenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Warum? Die Deutsche sprache ist blode.
Ah so.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Job Arbeit Karrieremöglichkeiten
Geld, so
Ik ken wel x-benen en o-benen, maar u-benen... hoe raar staan die danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah so.
Nah mijn duits is echt slecht dus met mij ubenen schiet niet echt op
Al die verschillende naamvalsvormen en het feit dat iedere bijvoeglijk naamword EN het naamwoord zelf gewijzigd moet wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah so.
Nah mijn duits is echt slecht dus met mij ubenen schiet niet echt op
Ja dat staat vrij raar. Duitsersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel x-benen en o-benen, maar u-benen... hoe raar staan die dan
Ja daarom begin ik er ook niet aan. Hels is het.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Al die verschillende naamvalsvormen en het feit dat iedere bijvoeglijk naamword EN het naamwoord zelf gewijzigd moet worden___!
En het feit dat ook bezittelijke voornaamwoorden altijd een eigen uitgang krijgen
EN het feit dat er 32 verschillende regels zijn voor meervoud van zelfstandige namen en nog veel meer uitzonderingen
Moeilijk, moeilijk.
Destiny ? Wtf ?!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, Destiny.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat staat vrij raar. Duitsers
Alsnog....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig station anders.
Hadden ze 70 jaar geleden maar van die mooie stations, dan waren die treinritjes een stuk plezanter geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig station anders.
Sommige mensen hadden denk ik liever gehad dat de dienstregeling toen net zo beroerd was als nuquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hadden ze 70 jaar geleden maar van die mooie stations, dan waren die treinritjes een stuk plezanter geweest.
Gemiste kans idd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hadden ze 70 jaar geleden maar van die mooie stations, dan waren die treinritjes een stuk plezanter geweest.
Ja pap.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens hè lollerkater
Foto's van Kalifatimaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |