SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spijtig.quote:
Maaskant.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, 3-1 gemist.
Wiens fout was het?
Maaskantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, 3-1 gemist.
Wiens fout was het?
Niet echt een overduidelijke fout, gewoon hele goede aanval.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, 3-1 gemist.
Wiens fout was het?
Sorry, ik kijk niet graag naar wedstrijden die gespeeld worden in het Kyocera stadion. Dat doet mij teveel verlangen naar het Zuiderpark.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu heb je een goede aanval gemist.
Lukoki.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, 3-1 gemist.
Wiens fout was het?
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet echt een overduidelijke fout, gewoon hele goede aanval.
Ben je eigenlijk ADO fan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk niet graag naar wedstrijden die gespeeld worden in het Kyocera stadion. Dat doet mij teveel verlangen naar het Zuiderpark.
Jamaar.... dat is VERTICAAL AAAAAAAARRGGHHHH!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Omdag GGMM er naar vroeg
Bedankt, wat een mooie fotoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:54 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Omdag GGMM er naar vroeg
SORRYquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar.... dat is VERTICAAL AAAAAAAARRGGHHHH!
Het is wel heel erg donkerblauw.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze foto is het wel blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |