http://nos.nl/artikel/201(...)el-geinformeerd.htmlquote:Nederland is formeel nog niet door Indonesië op de hoogte gebracht van de executie van de Nederlander Ang Kiem Soei. Een uur na de executie, die om 18.30 uur Nederlandse tijd plaatsvond, was het ministerie van Buitenlandse Zaken nog niet geïnformeerd.
Minister Koenders sloot gisteren niet uit dat de uitvoering van het doodvonnis gevolgen kan hebben voor de betrekkingen met Indonesië.
D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma heeft geschokt gereageerd. Wat hem betreft, moet de executie consequenties hebben voor de relatie tussen Nederland en Indonesië. "Kamer moet hier komende week direct over spreken", twitterde hij.
Oud-Kamervoorzitter Frans Weisglas (VVD) heeft geen begrip voor de uitvoering van de doodstraf. Een verschrikkelijke straf, reageert hij.
Ook Amnesty International is kwaad. De mensenrechtenorganisatie constateert dat alle inspanningen tevergeefs zijn geweest om het leven van Ang te redden. Het nieuwe beleid van Indonesië gaat in tegen de trend in de wereld om de doodstraf af te schaffen, zegt Amnesty.
Ben ik blij dat wij afvalcontainers hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
De doodstraf zouden ze in Nederland overigens in moeten voeren, dan beginnen we met de zakkenvullers van Nederland en daarna verkrachters en moordenaars.
Ik wil ze wel een andere straf geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:
TS wil de doodstraf voor deze lekker op het strand van Bali genietende dames.
Zonde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die winden er geen doekjes omheen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee i.d.d., maar als je zoiets doms doet dan mag ik aannemen dat je weet waar je aan begint. Zo niet dan sowieso eigen schuld dikke bult, al wordt er ook vaak gewaarschuwd om je koffer niet uit het oog te verliezen want als een ander er drugs in verbergt ben jij de sigaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die winden er geen doekjes omheen zullen we maar zeggen.
Lijkt meer op een verkiezingsaffiche, zoiets als "Laat de rijken de crisis betalen!". Misschien denken mensen hierdoor dat de doodstraf (nog) niet geldt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn ze gewoon high natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:03 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lijkt meer op een verkiezingsaffiche, zoiets als "Laat de rijken de crisis betalen!". Misschien denken mensen hierdoor dat de doodstraf (nog) niet geldt.
En in tegenstelling tot moslim cartoons beledig je er geen mensen mee!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef RichardHammond het volgende:
Het blijft altijd vreemd dat een ander voor mij meent te moeten bepalen dat ik geen pillen op mag vreten.
Een vulkaan? Die eerste foto had een atoombom moeten zijn want dat is pas door de mens veroorzaakt. Maar anders heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Gekke wereld toch eigenlijk...
Wees maar blij dat het verboden is in Nederland, anders had je er accijns over moeten betalen. Nu kan je het lekker goedkoop kopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef RichardHammond het volgende:
Het blijft altijd vreemd dat een ander voor mij meent te moeten bepalen dat ik geen pillen op mag vreten.
Een redelijk magisch uitzicht om een jointje bij te roken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een vulkaan? Die eerste foto had een atoombom moeten zijn want dat is pas door de mens veroorzaakt. Maar anders heb je wel een goed punt.
Moet je eens lachgas nemen tijdens een shroomtrip...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een redelijk magisch uitzicht om een jointje bij te roken.
Die atoombom snap ik dan weer niet en vind ik ook niet zo'n goed punt.
1 keer gedaan op K-nacht in Utrecht, was niet zo'n succes. Ik voelde het nauwelijks en het was helemaal niet grappig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Moet je eens lachgas nemen tijdens een trip...
nauwelijks gevoeld? De combinatie van N2O met LSD/psilocybine?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 keer gedaan op K-nacht in Utrecht, was niet zo'n succes. Ik voelde het nauwelijks en het was helemaal niet grappig.
Maar goed, in een betere setting zal het vast hilarisch zijn. Toch geniet ik meer van de kracht van Gaia dan die van atoombommen, ik hoopte dat de meesten dat ook hadden...
Moet je nagaan dat ik nog nooit iets heb gebruikt...Het is gewoon belachelijk dat ik iemand iets opdring die zelf volwassen is en zelf wel keuzes kan maken. Mensen gewoon vrij laten in hun doen en laten. De een rookt een joint en de ander knaagt een paar pillen weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het verboden is in Nederland, anders had je er accijns over moeten betalen. Nu kan je het lekker goedkoop kopen
Nee! met een jointje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
nauwelijks gevoeld? De combinatie van N2O met LSD/psilocybine?Weird...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |