SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers, ze is er weer!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:57 schreef Bakkes. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers, ze is er weer!addict
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Je gaat toch geen voetbal kijken als zij online is.quote:
Goh, dat ziet er knus uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers, ze is er weer!NAC Breda
Rèsbaarge
ieh bahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers, ze is er weer!
En gister snel uit skype-call gaan op het moment dat ze online was omdat je stiekem wilde fappen.quote:
Als ik ga fappen deel ik dat graag met je hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:03 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En gister snel uit skype-call gaan op het moment dat ze online was omdat je stiekem wilde fappen.
Waarom zou je daarvoor uit de skype-call moeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:03 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En gister snel uit skype-call gaan op het moment dat ze online was omdat je stiekem wilde fappen.
drillboor girl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers, ze is er weer!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik ga gotham kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
hey boeler, doe je mee clubs straks na PSV?
Die meuk kun je ook downloaden toch? Maar okquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga gotham kijkendaarna wel
I know. kwaliteitstijd dit datquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die meuk kun je ook downloaden toch? Maar ok
Zo kennen we je helemaal nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
I know. kwaliteitstijd dit dat
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:04 schreef DannyDeko het volgende:
Wie van de puzzelaars kan iets leuks bedenken voor een 352 met Benzema, Lacazette en Isco(cam) ?
rijken worden rijkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF, mijn TOTY Neuer verkocht voor 1.490.000 terwijl hij erop staat voor minder dan 1.3 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |