Natuurlijk is dat vies. Dat probeer ik je maanden wijs te makenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas zo rijk niet.gisteren kapsalon op maar was vies
Doe nor was gewoon slechte tentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat vies. Dat probeer ik je maanden wijs te makenwij moeten ook weer sushi'en bitch
snuiven?quote:
nu ditquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft hele ep uitgebracht toen
ja volgens mij zei je dat alquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst gehad met gyros en tzatziki![]()
![]()
zal misschien een keer luisterenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij heeft hele ep uitgebracht toen
vind sinds vinger op de klitter polska echt sell out gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu dit
beetje hard donk stijl
deze oostblok shit:
Ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe nor was gewoon slechte tent
Ja wanneer dan
Nee we gaan naar gaybarquote:
Deze ook. Is in Katwijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
kun je beter naar pottenbar daar ruikt het tenminste nog naar vis
ben wel fan van boaz eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind sinds vinger op de klitter polska echt sell out geworden
vast welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben wel fan van boaz eigenlijk
hoop dat ze deze gaan releasen ooit:
denk op het album van polska, die komt volgende maandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast wel
soms duurt shit echt lang net als met zo'n pokkoe van levensmannen die gewoon jaar geduurd heeft
misschien wel ep of album van boaz zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk op het album van polska, die komt volgende maand
levensmannen zijn wel apart, ronnie flex vind ik kut
staat ook liedje op met frans duijtsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien wel ep of album van boaz zelf
of ooit nog alziend oor vol 3
nog extra reden om album niet te luisterenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
staat ook liedje op met frans duijts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |