En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter
goed zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk
Of Lunaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?
Ik ook hoor moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.
Daag me maar uit in Disney en ik verlies gegarandeerd.
Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
JR jij was echt slecht in finish the movie title.
quote:
Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]was ze wel in het nieuws mee gekomen
Taka?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je kind Voldemort Moriarty Taka Joker noemen
Gr gr
nee ze heet mertina vilijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen besloten je zusje Hermelien te noemen?
Lawrence of ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, daag me nog maar een keer uit.
Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.
Ik zou het nog steeds oprecht niet wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of ...
en dan doe jij Moscow
Haha, ik moest wel lachen.
Arabia natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten
Lawrence of Arabia is een enorme film classicquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds oprecht niet weten
Niks voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lawrence of Arabia is een enorme film classic
Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eensquote:
Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klassiekers worden vaak ook wel klein beetje overrated, leuk om te zien natuurlijk. Maar echt kwaliteit is het vaak niet eens
Ik ook niet hoor. Wil Hitchcockfilms nog wel zien trouwensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij heel veel mensen zal het sentiment ook wel meespelen.
Maar ik ben sowieso geen fan van films van voor 1970
Een film van 3,5 uur is mij sowieso te lang.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.
Oh ja dat las ik laatst, de film met de langste tijd geen vrouw in beeldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3,5 uur lang, geen vrouw herkenbaar in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |