lijkt erop ja, alleen fysiek tho. was toch van plan digitaal te kopen, dus geen last van danquote:
Laat ze maar eens opschieten met de PS+ versiequote:Op zondag 18 januari 2015 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn heerlijke banen in Japan zo te zien
zo ziet er lekker realistisch uit jaquote:Op zondag 18 januari 2015 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn heerlijke banen in Japan zo te zien
Kan ook een marketingstunt zijn zodat de mensen de digitale game gaan preorderen.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt erop ja, alleen fysiek tho. was toch van plan digitaal te kopen, dus geen last van dan
wat dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Friday12 het volgende:
Evolve test is ook een goede grap weer
Deze mensen krijgen mijn geld niet
ohquote:
Maar wel erg kort... Blij dat ik daar geen 15 euro voor betaald heb.quote:
Voor een DLC pack kan je er best nog wel wat tijd in stoppen als je het gaat verlijken met een DLC van elke andere gamequote:Op zondag 18 januari 2015 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel erg kort... Blij dat ik daar geen 15 euro voor betaald heb.
8GB geheugen? Is dat tegenwoordig nog genoeg? Is die videokaart OK?quote:
Voor 500e had hij echt wel betere hardware kunnen hebben... 1000euro en dan een videokaart van 80 ;')quote:Op maandag 19 januari 2015 00:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
8GB geheugen? Is dat tegenwoordig nog genoeg? Is die videokaart OK?
Ik ben niet echt een PC-bouwer, maar had je voor die 1000 euro dan niet beter een Medion ofzo kunnen bestellen?
Ik moet binnenkort ook eens kijken of ik een PC in elkaar ga zetten, en mijn budget zal ook rond de 1000 hangen, dus zal me er de komende tijd een beetje in verdiepen.
en geen ssd. Maar wel 200 EU stukslaan op een muis en toboquote:Op maandag 19 januari 2015 01:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor 500e had hij echt wel betere hardware kunnen hebben... 1000euro en dan een videokaart van 80 ;')
De auto's zien er mooi uit, de tracks en omgevingen ook.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef Fokker101 het volgende:
Is Driveclub nou echt qua graphics goed of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |