Lucky you. Ik hoop dat deze week ergens ook te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voedselnu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?quote:
...W...T...F.quote:
Samen een nestje bouwenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Royquote:
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Oh. Ik dacht ook dat je een liefdesnest bedoeldequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht ook dat je een liefdesnest bedoelde
Moet toch haast nep zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ten eerste al het maken van zo'n foto.![]()
En dan ook nog uploaden en jezelf er niet afshoppen.
Ach, als het maar leuk was toch? Iedereen heeft weleens dat meegemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.
Het voorjaar komt eraan en vrijwel iedereen hier gaat daten/nestjes bouwen?quote:
Woon je al bijna samen met je date?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Het voorjaar komt eraan en vrijwel iedereen hier gaat daten/nestjes bouwen?
Het is nog te vroeg voor lentekriebels.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is al zwanger toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woon je al bijna samen met je date?
Jeetje, zal yats jr. net zo'n moeite krijgen met spelling als vaderlief.quote:
Nee hoor. Nest voor mezelf eerst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
En anderen zijn daar niet welkom?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Nest voor mezelf eerst.
Was je auto stuk ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Bus gehaald om de film van 4 uur te halen.#renleef
Ben bij Fera. We werden afgeleid en dachten dat we de bus niet meer zouden halen.quote:
Ik ben gisteren verhuisd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woon je al bijna samen met je date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |