Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
LIF / Tips om er langer uit te zien als man
Beter omarmt ie gewoon zijn manletness.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
Ik las het ook eerst als "tips om er meer als man uit te zien".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrend
Ik mis de: "Wat vinden jullie hiervan?"quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
Ja zoiets, in die richting ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las het ook eerst als "tips om er meer als man uit te zien".
Ik voorkom dat je een volle kaart krijgt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mis de: "Wat vinden jullie hiervan?"
Wie wie wie?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
Zit je oude berichten terug te lezen van/naar personen waar je geen contact meer mee hebt
So awkward en inhoudsloos
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrend
Nee, vind ik ook niet. Al ben ik zelf een lang iemand, 1.78 is een normale lengte.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:49 schreef xFriendx het volgende:
1.78 is toch ook weer niet zo klein?
Nee, niet op de seksuele manierquote:
Hoe dan?! Hé?! Hoe dan?!quote:
Wie ben jij? En waarom reageer je twee keer op die post?quote:
Dit, dus denk dat hij het probleem groter maakt (of in dit geval kleiner) dan het is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Al ben ik zelf een lang iemand, 1.78 is een normale lengte.
Of hij is vroeger gepest omdat hij zo mini was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit, dus denk dat hij het probleem groter maakt (of in dit geval kleiner) dan het is.
Er zijn wel bepaalde ingrepen. Benen oprekken en zo. Maar dat scheelt dan een keer een paar cm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of hij is vroeger gepest omdat hij zo mini was.
Serieus, je lengte kun je niet veranderen. Althans niet dat ik zo weet. Dus leer er maar mee leven, dat moeten andere mensen ook.
Weenie hoor :$quote:
jawel, maar daarbij loop ik t risico dat ze ineens op zijn en ik die kleur niet meer kan gebruikenquote:
Ja da's mooi bagger. En nu?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar daarbij loop ik t risico dat ze ineens op zijn en ik die kleur niet meer kan gebruiken [ afbeelding ]
And there is the problemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie hoor :$
Vraag het me wanneer ik nuchter ben :$
Meer een slok op een borrel dus. Tenzij je precies 1.80 wil zijn, dan kan je het doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde ingrepen. Benen oprekken en zo. Maar dat scheelt dan een keer een paar cm.
Geen problemen met lekker lam op de bank hangen, chips eten en af en toe eens pissenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
And there is the problem
[..]
Meer een slok op een borrel dus. Tenzij je precies 1.80 wil zijn, dan kan je het doen
Holy fuckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |