Zou taco's voor je regelen, nopun :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
En oke, maar wel belast met verlangens naar voedsel en genegenheid :$

Voedselquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
En oke, maar wel belast met verlangens naar voedsel en genegenheid :$
 nu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$
 nu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$

Kom brengenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Dqod het volgende:
Waarom zeg ik dit nou. Nu heb ik daar zin in

Ook relaxedquote:

Zou ze aannemen, ze in mijn mond stoppen, en je er knuffels voor teruggeven :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou taco's voor je regelen, nopun :$

Dan moet ik productief doen. Dat mag ik niet van mijn geloofquote:

ik heb ook geen leven kennelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef Dqod het volgende:
Wel rustig hier. Volgens mij ben ik de enige zonder leven

Onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voedselnu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$

Zou aanvaarden en een glaasje wijn of thee inschenken uit dankbaarheid :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou ze aannemen, ze in mijn mond stoppen, en je er knuffels voor teruggeven :$

Gelukkig hebben we elkaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook geen leven kennelijk.
Zit te twijfelen om n nieuwe kleurplaten te beginnen

dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar
Waarom twijfelen? Gewoon lekker doen, het is tenslotte een vrije dag waarop je moet doen waar je zin in hebt

Ik zit een hele zak chips leeg te bingen. Er komt een dag dat ik echt dik ga worden door dit soort fratsen, Jbquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb géén zin in eten, net n koek op en nu aan de thee

Shalomquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik productief doen. Dat mag ik niet van mijn geloof

Nohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook weer waar
Ik heb alleen niet genoeg kleurtjes eigenlijk

Nee, nee. Dqodisme.quote:

heb ik soms ook last vanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit een hele zak chips leeg te bingen. Er komt een dag dat ik echt dik ga worden door dit soort fratsen, Jb

Leven gaat niet over rozenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |