Welnee. Moet hij maar niet zo jaloers doen als zij met een andere gast wil aanpappen. Eigen schuld dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zielig voor d'r vriendje, dat wel.
Hoezo kritisch worden op mijn gedrag?? Wat doe ik fout in jouw ogen dat hij hier kritisch op zou moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als hij zo volwassen is, dan zal hij na enige tijd net zo goed een beetje kritisch worden op jouw gedrag. Tenminste, als hij daadwerkelijk een serieuze relatie met je wil (houden).
Dan kun je ondertussen hier wel roepen dat het uitmaken lullig is, maar hoe zou jij het vinden als je huidige vriend constateert dat hij een betere klik heeft met een andere meid dan dat hij ooit met jou heeft gehad, jou ondertussen aan het lijntje houdt en afgezien van zogenaamd erover nadenken verder niets lijkt te ondernemen om de relatie te redden? Maar nee, hij wil eerst weten of die ander als opvolger kan fungeren voor hij het uitmaakt.
Hoe zou je zelf behandelt willen worden TS?
Ja klopt. Ik kijk wel ff wat ik doe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:38 schreef Helsinki het volgende:
Uitmaken is lullig? Nog langer bij die jongen blijven is pas lullig. Niemand wil zo aan het lijntje gehouden worden en hij verdient beter.
Echt hèquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:
![]()
dit voelde je in het vorige topic dus al van mijlenver aankomen he.
En dit is onjuist.. Mijn vriend is overdreven jaloers om allerlei dingen, misschien omdat hij geen vertrouwen heeft in mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk dat je huidige vriend alle reden had om jaloers te zijn. Doordat hij zich bedreigt voelde door jouw aandacht (en dus gedrag) aan de andere gozer werd hij jaloers. Dat je hem nu minder leuk vind omdat hij jaloers is heb je dus alleen aan jezelf te wijten.
En terechtquote:Op zondag 18 januari 2015 14:10 schreef Saarie het volgende:
[..]
misschien omdat hij geen vertrouwen heeft in mij..
Maar je bent ook niet eerlijk tegen hem. Want als je dat was had je het nu wel een keertje uitgemaakt, aangezien je die andere jongen gewoon leuker vindt. Maar ja, je weet nog niet of hij jou ook wil hè.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vreemd en dat ga ik nooit doen. Dus ik vind niet dat het terecht is.
Je bent allang de fout in gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vreemd en dat ga ik nooit doen. Dus ik vind niet dat het terecht is.
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Meningsverschil met mijn vriend
Hier doet TS nog alsof haar neus bloedtwat een kutwijf ben je
Ik weet wel dat hij mij ook leuk vindt inmiddels, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Het kan zijn dat ik te hard van stapel loop, ik heb deze gevoelens nog maar een paar weken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet eerlijk tegen hem. Want als je dat was had je het nu wel een keertje uitgemaakt, aangezien je die andere jongen gewoon leuker vindt. Maar ja, je weet nog niet of hij jou ook wil hè.
Het eindelijk eens uitmaken met je vriend, want dat verdient hij.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:16 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij mij ook leuk vindt inmiddels, maar ik weet niet wat ik ermee moet.
Emotioneel vreemdgaan. Dat is echt precies wat je doet. En vaak wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hoezo kritisch worden op mijn gedrag?? Wat doe ik fout in jouw ogen dat hij hier kritisch op zou moeten zijn?
Jawel, dat doe je wel. Emotioneel vreemdgaan heet dat.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Precies. Niets is jouw schuld. Het is je allemaal overkomen, en jij kan nergens iets aan doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen uitleggen hoe je gedrag nu verkeerd en achterbaks is, maar iets zegt me dat je daar toch helemaal niets mee doet en alle advies uit dit topic compleet in de wind slaat wanneer het niet aansluit bij jouw korte termijn verlangens.
Dus, veel plezier met het emotioneel vreemdgaan. Want dat is precies wat je doet.
Al zal je dat ook vast wel weer met een of andere belachelijk kromme redenering, voor jezelf goedpraten.
Je bent gewoon een berekende koelbloedige vreemdgaander met geen enkele emotie jegens anderen. Alles draait om jou en je maniertjes om voor jezelf goed te lullen dat je een ander paar schoenen wilt. Je bent emotioneel zo volwassen als een paasei.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ookquote:Op zondag 18 januari 2015 14:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Emotioneel vreemdgaan. Dat is echt precies wat je doet. En vaak wordt dat niet gewaardeerd.
Ik denk dat je vriend er anders over denkt dan je toekomstige minnaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ook
Okee? Totaal niet waar.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een berekende koelbloedige vreemdgaander met geen enkele emotie jegens anderen. Alles draait om jou en je maniertjes om voor jezelf goed te lullen dat je een ander paar schoenen wilt. Je bent emotioneel zo volwassen als een paasei.
Schat. Zoek de definitie van het woord op.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |