SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t![]()
Volgens Moisander en De Boer zou het kunnen zijn dat het trainingskamp te zwaar was waardoor er spelers te vermoeid waren
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Moisander en De Boer zou het kunnen zijn dat het trainingskamp te zwaar was waardoor er spelers te vermoeid waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mooie 1-0 was het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
Ik was net op tijd voor de 2-0, niet veel gemist begrijp ik, 3 punten en vergeten![]()
Dat was een mooie ja, die heb ik na afloop gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mooie 1-0 was het hoogtepunt.![]()
Eerste helft speelden ze een minuut of 20 prima, tweede helft was weer belabberd. Serero, Andersen en bij vlagen Kishna waren nog wel ok. Centrale duo ging ook nog wel, de rest ver onder de maat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
Ik was net op tijd voor de 2-0, niet veel gemist begrijp ik, 3 punten en vergetenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen er overigens gewoon bij tegen Feyenoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dat zo vreemd dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Moisander en De Boer zou het kunnen zijn dat het trainingskamp te zwaar was waardoor er spelers te vermoeid waren![]()
Dat zie je in eigenlijk elke serieuze sport na een periode van hard trainen, maar goed.quote:
Ik kan alleen niet beoordelen of er daadwerkelijk hard getraind is.![]()
Had je minder hard moeten trainen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zie je in eigenlijk elke serieuze sport na een periode van hard trainen, maar goed.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het seizoen is nog lang, de basis moet in zo'n winterstop met een intensieve trainingsprikkel gelegd worden.quote:
In het wielrennen kan je je kans op een Tour-overwinning in juli in deze maanden verspelen. Dat houdt niet in dat de renners die het hardst getraind hebben straks in februari de ronde van Australië winnen, integendeel.
Of kijk naar het schaatsen. Jan Blokhuizen heeft niet hard genoeg getraind in de winter en moet zijn seizoen halverwege afbreken omdat hij niet mee kan met de rest.![]()
thank godquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:05 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen er overigens gewoon bij tegen Feyenoord.![]()
Lijkt me dat technische staf genoeg ervaring heeft gezien afgelopen jaren, ze zullen wel weten wat het beste is om nog half seizoen te kunnen presteren met Europa League erbij![]()
Dat wel maar als je dat weet moet je daar tactisch ook rekening mee houden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dat technische staf genoeg ervaring heeft gezien afgelopen jaren, ze zullen wel weten wat het beste is om nog half seizoen te kunnen presteren met Europa League erbij![]()
Was behoorlijk matig gister inderdaad.Maar Serero was wel weer goed, Andersen had geniale acties maar verder was het weinig, vooral de tweede helft was erg slecht.
![]()
Op Serero kan je altijd bouwen, de rest is wisselvallig. Zelfs Schone.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Was behoorlijk matig gister inderdaad.Maar Serero was wel weer goed, Andersen had geniale acties maar verder was het weinig, vooral de tweede helft was erg slecht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zonder geluk vaart niemand wel.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
De Ajax jeugdopleidingquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer viel ook uitstekend in. Echt van genoten.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: