Je beantwoordt mijn vraag nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
er wordt ons gevraagd om op die bruggers te letten dus als ze iets doen wat niet mag spreek ik ze aan
quote:
Dat zijn twee totaal verschillende antwoorden in 1 minuut tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
eigenlijk ben ik totaal niet braaf
zovaak probs gehad op school dat ik bij afdelingsleider moest komen
irriteert mijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet
dacht ff goed na en toen dacht ik aan momenten dat ik bij afdelingsleider moest komen en dat er steeds gezegd werd dat ik eschorst kan wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende antwoorden in 1 minuut tijd.
heb je al geluisterd jcquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet
dat noemen ze nou bipolariteitquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende antwoorden in 1 minuut tijd.
heb nog nooit iemand eruit laten zettenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n NSB'ertje die een feest voor anderen gaat verpesten
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister het nu ja, chille muziek
Omdat je veel doet aan masturberen ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Om de 10 minuten scheren, ja ze noemen mij beer#waarheid
Master-beerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je veel doet aan masturberen ja.
#huehuehue
Voel je je dan echt tevreden om de hele tijd politieagent te spelen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb nog nooit iemand eruit laten zetten
wel veel gewaarschuwd
en mensen alcoholtest laten doen
geloof me amaquote:
ja echt fantastischquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je dan echt tevreden om de hele tijd politieagent te spelen?
Weet je wat we lecht een lekker losgaan-nummer is. Libertequote:
Die meiden hun probleemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
geloof me ama
toen ik in 1e zat waren 2 meiden uit de 1e vies dronken vielen hele tijd van dingen af enzo
kwam leraren erachter moesten ze mee naar achter bleek dat ze fucking veel gedronken hadden
maar dan ook echt HEUL veul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |