Wat ik doe bij dat soort muziek en wat jij net postte is ook niet echt dansen hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hakken is geen dansen. Dat is gewoon als een doorgesnoven mongool springen
Nee, ik heb gewoon een ouderwetse wekkerradioquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef JanCees het volgende:
Oh jullie zetten wekker op telefoon. Dat verklaart het wel.
Bij dat soort muziek kan je wel dansen hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik doe bij dat soort muziek en wat jij net postte is ook niet echt dansen hoor.
Dat is als een doorgesnoven mongool springen
net zo veel dansen als konijnendansquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hakken is geen dansen. Dat is gewoon als een doorgesnoven mongool springen
mijne gaat tussen 00:00 en 07:00 automagisch op stilquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ligt sowieso op mijn bureau op stil 's nachts.
Niks mis mee, laat me toch niet wakker maken door dat ding
Ja maar wat ik bedoel te zeggen is dat mijn dansen dan meer in de buurt komt van als een idioot springen dan echt mooi dansen (in de zin van op een chique manier dansenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij dat soort muziek kan je wel dansen hoorDat 90 procent ook pilletjes opheeft is een ander verhaal
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:11 schreef Fylax het volgende:
THIS IS OUR ARENA
FIGHT FIGHT
GLADIAAATOOOOORRRRR
Naja jullie krijgen het er waarschijnlijk toch nooit inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
net zo veel dansen als konijnendans
stille urenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijne gaat tussen 00:00 en 07:00 automagisch op stil
Ja bij mij dus gewoon de hele dag.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijne gaat tussen 00:00 en 07:00 automagisch op stil
Welke ritueeltjes?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
ff mn ritueeltjes doen en dan zo slapen
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou post eens 2 verschilende hardcore stylen danDan luister ikx
ik luister nooit hardcore /hardstyle hoor maar kan het wel begrijpenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja jullie krijgen het er waarschijnlijk toch nooit inKwestie van smaak. Ik heb een brede muzieksmaak maar dat trek ik echt niet, death metal ook niet trouwens
Oke, even luisteren.quote:
gwn naar led lampje op je mob kijken als je bericht hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij mij dus gewoon de hele dag.
Ik check dat ding toch wel om de zoveel tijd, daar heb ik geen kekke geluidjes voor nodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |