SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
(she/her)
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
heb mn mobiel altijd stil
overdag en 's nachts
Oke leg maar uitquote:
Popie Jopiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Als geluid wel aan staat heb ik de groepsapp sowieso ook op stil. Had tijdje terug meer dan 400 berichtjes in 2½ uur. Moet er toch niet aandenken dat mijn telefoon 400 keer ging pingelen
gaat veel te langzaam manquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Hier kan je toch veel lekkerder op los gaan dan op die eentonige stampmuziek
Sof is het met mij eens
uit of aanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
mijn telefoon ligt 's nachts bij computer
Ik wou het maar kan ik niet echt. Maar niet iedere hardcore nummer is het zelfde, als het niet je ding is kan ik mij voorstellen dat je dat zo ziet maar iedere nummer is toch weer anders.quote:
Hakken is geen dansen. Dat is gewoon als een doorgesnoven mongool springenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
gaat veel te langzaam man
gewoon 150-180bpm pompen. stampen hakken en gaan
nou je hoort in elk nummer toch echt wel een andere kick en andere synths en andere melodieën (ja ook vele hc tracks hebben gwn melodieën)quote:
Ben dan altijd bang dat ik de wekker dan niet goed hoor ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
oh oké.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klassenapp. Dus heeft niet zoveel met mij alleen te maken
Nou post eens 2 verschilende hardcore stylen danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou je hoort in elk nummer toch echt wel een andere kick en andere synths en andere melodieën (ja ook vele hc tracks hebben gwn melodieën)
moet je niet van zelfde artiest gaan luisteren want dan hoor je wel veel t zelfde
Daarom.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Als geluid wel aan staat heb ik de groepsapp sowieso ook op stil. Had tijdje terug meer dan 400 berichtjes in 2½ uur. Moet er toch niet aandenken dat mijn telefoon 400 keer ging pingelen
wekker gaat over stereo bij mij dus hoor ik sowiesoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang dat ik de wekker dan niet goed hoor ofzo.
uit laadt ie ook opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aan
staat dan op te laden op dock
er is maar 1 hardcore?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou post eens 2 verschilende hardcore stylen danDan luister ikx
Hij ligt sowieso op mijn bureau op stil 's nachts.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |