ik heb met de mobile app johnson nif voor 28K gekocht ipv de if, soms verkloot de app het voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verbaas mij daar altijd over, kijken/zoeken mensen niet goed ofzo?
Dan kom ik op het nieuws als terrorist die een bus kaapt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je ff de bus komen klemrijden dan stap ik wel in
Je kan toch heel makkelijk op prijs zoeken? En sites als futbib moeten het ook makkelijker maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Sif's zijn mensen denk ik gewoon lui en hebben geen zin om door al die 80 rated versies van Lacazette te zoeken, maar toch enorm dom idd
Hahaha bij jou gaat toch ook een hoop mis hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik heb met de mobile app johnson nif voor 28K gekocht ipv de if, soms verkloot de app het voor je
Maar als er 20 Lacazette's tussenstaan met 80 is het soms wel kut zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan toch heel makkelijk op prijs zoeken? En sites als futbib moeten het ook makkelijker maken.
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha bij jou gaat toch ook een hoop mis he
[..]
Maar als er 20 Lacazette's tussenstaan met 80 is het soms wel kut zoeken
Japquote:
Ja dit moet hem wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al eens een team gemaakt met IF Isco? Stats zijn wel
Wat vind je van IF Sow, hij doet het bij mij een stuk minder goed dan wat ik van zijn stats had verwacht. Is die LB zo goed? Daar kan je ook gewoon Marcelo neerzetten.quote:
Stamina van Diego is wel echt rukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister liep je nog te haten op de stamina van Diego
-Knip bs-quote:
Beste man op het veld 2de helftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik echt nauwelijks zien voorkomen in het spel
IF Vidal geen leuke upgrade?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Matedeor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ook gisterenavond mijn team + pogba ingekocht voor 350k, prijzen zijn vandaag redelijk aan het stijgen.
Zal morgen wel weer gaan zakken als heel TOTY in de pakjes zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Matedeor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ook gisterenavond mijn team + pogba ingekocht voor 350k, prijzen zijn vandaag redelijk aan het stijgen.
ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beste man op het veld 2de helft
Hoppa, ook weer verkochtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal ik mn tweede SIF Lacazette ook verkopen en dat bij mn 550k voor de packopening opflikkeren?
Dan heb ik nog een SIF Lacazette over voor in mn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |