SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een bullshit. Dan kunnen we meteen de ouders opsluiten die hun kind Muhammed hebben genoemd en drugsdealers zijn gewordenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sudanese_teddy_bear_blasphemy_case
Wtf.
Daar ben ik sowieso voor, ook als zij hun zoon Adnan of Hicham noemen trouwens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een bullshit. Dan kunnen we meteen de ouders opsluiten die hun kind Muhammed hebben genoemd en drugsdealers zijn geworden
Net gemistquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ned2 nu, ze filmen de kledingindustrie in Adana.
Crip, soms snap ik er geen hol meer van. Hoe kunnen we een godsdienst delen met soort mensen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een bullshit. Dan kunnen we meteen de ouders opsluiten die hun kind Muhammed hebben genoemd en drugsdealers zijn geworden
Je bent niet de enige. Een van de redenen waarom ik twijfel over de Islam.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip, soms snap ik er geen hol meer van. Hoe kunnen we een godsdienst delen met soort mensen?
Deze straffen staan niet eens in de Koran lijkt mij. Iemand willen executeren, voor het vernoemen van een teddybeer naar Muhammed. Like wtf.
Ik ga in februari carnavallen als dikke magere Hein, zit al te bedenken hoe ik de make up ga doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
achja fuck mensen
mijn makeup zit weer fucking the bomb
Er zijn beelden van?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
migado
voor hoever zou dit kloppen?
http://www.volkskrant.nl/(...)d-in-mekka~a3830554/
Carnaval.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga in februari carnavallen als dikke magere Hein, zit al te bedenken hoe ik de make up ga doen![]()
Elk jaar weer.. elk jaar dezelfde horror. Carnaval is het meest smakeloze feest wat ik ooit heb meegemaakt. Ik heb er alleen als kind van genoten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wil het eens meemaken
Zuipen, zuipen, zuipen, doen alsof iedereen die je tegenkomt je beste vriend is, zuipen, neuken, neuken met de vrouw/vriendin van je vriend of andersom, zuipen, nog meer aardig en schijnheilig doen tegen mensen die je eigenlijk haat en dit zo'n paar dagen herhalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergeet zuipen zuipen in je glas kotsen en weer opzuipen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, doen alsof iedereen die je tegenkomt je beste vriend is, zuipen, neuken, neuken met de vrouw/vriendin van je vriend of andersom, zuipen, nog meer aardig en schijnheilig doen tegen mensen die je eigenlijk haat en dit zo'n paar dagen herhalen.
Ze hebben een executieplek, dacht ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zijn beelden van?
De doodstraf is een ding, maar het op straat doen? Wat voor een ziek land ben je als je random burgers gaat blootstellen aan dit soort praktijken?
Dat heb ik nog niet gezien maar zou kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vergeet zuipen zuipen in je glas kotsen en weer opzuipen.
Er staat dat het op straat is gebeurd though?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze hebben een executieplek, dacht ik.
Er zijn blijkbaar beelden maar ik heb niet gezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zijn beelden van?
De doodstraf is een ding, maar het op straat doen? Wat voor een ziek land ben je als je random burgers gaat blootstellen aan dit soort praktijken?
Er staat meer in de krant wat bullshit is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er staat dat het op straat is gebeurd though?
Iedereen aan de doner en frikandellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien maar zou kunnen.
Oh en alles onderkotsen en pissen. Ook typisch.
Whut dacht dat ze dit alleen in Duitsland deden. Hier doen ze dat niet hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen aan de doner en frikandellen.
Die carnavalswagens die je straat door rijden en snoep en mandarijnen gooien. gtfo
Hier wel. Hele stoet met van die enge wagens waarvan je nachtmerries krijgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Whut dacht dat ze dit alleen in Duitsland deden. Hier doen ze dat niet hoor!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:43 schreef Crip het volgende:
Carnaval is echt gewoon Josti band op grote schaal.
ach alleen maar van dat nasty snoep word gegooid hoor. zeker van de wibra ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:46 schreef Landysh het volgende:
Ja zo'n optocht kennen wij ook. Maar hier wordt alleen met slingers en confetti gestrooid. Ik wil ook snoep!!
Tell 'emquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Elk jaar weer.. elk jaar dezelfde horror. Carnaval is het meest smakeloze feest wat ik ooit heb meegemaakt. Ik heb er alleen als kind van genoten.
Ik doe meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zuipen, zuipen, zuipen, doen alsof iedereen die je tegenkomt je beste vriend is, zuipen, neuken, neuken met de vrouw/vriendin van je vriend of andersom, zuipen, nog meer aardig en schijnheilig doen tegen mensen die je eigenlijk haat en dit zo'n paar dagen herhalen.
Veel zuipen, dan merk je er niks van.quote:
Mocht ik haar weer tegenkomen gewoon na het gesprek?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vraag haar uit! Watz met jou?#assertiviteitscurcus
Sinds ik niet meer drinken kan ik die mongolen niet uitstaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Veel zuipen, dan merk je er niks van.
Ik heb een paar jaar terug in de horeca gewerkt tijdens carnaval. Die mensen nuchter meemaken is echt niet iets wat je wil kan ik je zeggen.
welke van de duizend tomaten sauzenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:52 schreef Che_ het volgende:
Crip hoe heet die lekkere tomatensaus wat jullie bij vis eten?
Eentje die vaak met vis gegeten wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
welke van de duizend tomaten sauzen
meeste zijn vies tho
Haha als je normale uitgaansmensen al niet kan uitstaan zou ik carnaval helemaal overslaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer drinken kan ik die mongolen niet uitstaan.
Dan denk ik; liep ik zo overdreven te praten en te dansen?
Een jaartje meegedaan op aandringen van vrienden, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wijn schijnt gezond te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha als je normale uitgaansmensen al niet kan uitstaan zou ik carnaval helemaal overslaan als ik jou was.Want carnaval is dronken mensen x 238293829.
![]()
Ik wil ook helemaal kappen met alcohol. Is echt ongezond en je wordt er oud van.
Wees eens een keer origineel man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:00 schreef Weissman het volgende:
Huh?! Borte drink jij alcohol? Ik dacht dat jij moslim was.
Ja rode wijn. Maar daar houd ik sowieso niet van en ik lees veel meer slechte dingen over alcohol dan goede.quote:
Geen zelfgemaakte wodka?quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt tbh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Ik bedoel, als de mensen hier net zoals ik zich niet aan de regels van de Islam houden snap ik niet waarom IK word neergezet als de duivel himself
Omdat je irritant doet. Ik word ook trouwens gemeen aangekeken door de vrouwen hier vanwege mijn haremwensenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Ik bedoel, als de mensen hier net zoals ik zich niet aan de regels van de Islam houden snap ik niet waarom IK word neergezet als de duivel himself
wat verwacht je nou dat we gaan doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Pijpuh haramquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wat verwacht je nou dat we gaan doen
allemaal je dick sucken om te laten zien dat we even erg als jou zijn ofzo?
Las twee keer 'neuken'. Vind helemaal mooi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is die probleem?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen aan de doner en frikandellen.
Appelesiiiieeeenuh.quote:Die carnavalswagens die je straat door rijden en snoep en mandarijnen gooien. gtfo
Ik eet t wel in toetjes, maar kan dat soms niet eens meer eten, omdat de smaak vies is. Heel apart.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha als je normale uitgaansmensen al niet kan uitstaan zou ik carnaval helemaal overslaan als ik jou was.Want carnaval is dronken mensen x 238293829.
![]()
Ik wil ook helemaal kappen met alcohol. Is echt ongezond en je wordt er oud van.
Geef iedereen een plak, m'n cake is langquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
wat verwacht je nou dat we gaan doen
allemaal je dick sucken om te laten zien dat we even erg als jou zijn ofzo?
Hehhhe ik snap wat je doetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
pijpen is niet haram als je bismillah zegt
Mannen die dat zeggen zijn klein geschapen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef iedereen een plak, m'n cake is lang
Morgen che meeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb honger. Morgen pizza... vier kazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |