abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148759006
Sinds de jaarwisseling woont één van mijn beste vrienden samen met zijn vriendin. Althans ; zij is bij hem ingetrokken in het appartement van zijn ouders, die sinds diezelfde datum pertinent in Spanje wonen.

Enfin, de manier waarop de boodschap werd gebracht, wekte meteen al enige argwaan. We gingen namelijk pokeren bij de beste man thuis, en hij zei ''Jongens, dit wordt het laatste avondje hier, want ik en Lisa gaan samenwonen''.

Oké, mevrouw komt inwonen, en de vrienden zijn kennelijk meteen niet meer welkom. Sinds dien is het echter huilen met de pet op. Doordeweeks hoef je sowieso geen enkele bijdrage van hem te verwachten in sociaal opzicht. Hij vindt zichzelf nu namelijk erg volwassen, en dan is het natuurlijk not done om doordeweeks te gaan appen in een groeps - chat met je vrienden, want dan lijkt het net alsof je niets nuttigs te doen hebt.

Maar ook als er in het weekend iemand voorstelt om iets te gaan ondernemen, stuurt hij een foto dat hij bijvoorbeeld bezig is de vissenkom schoon te maken :') Gevolgd door een tekst die erop neerkomt dat hij écht heel graag mee had gewild, maar de hele week geen tijd heeft gehad voor de vissenkom, en dat moet dus echt in de spaarzame vrije uurtjes op de vrijdag- zaterdag- en zondagavond gebeuren :')

Klacht : wat voor eng virus bekruipt deze mensen toch ineens. Afgelopen zomer was het nog een toffe gozer die voor de hele vriendengroep weekendjes weg regelde en leuke dingen, en nu een paar maandjes later gaat hij op de kat van zijn buurvrouw passen in het weekend :'(
pi_148759021
Misgunner :r
wat kijk jij
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:52:05 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148759094
Mannen die geen nee durven zeggen. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_148759118
Hij is zijn wilde haren verloren. Helaas. Je wordt oud.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:57:06 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148759308
Als hij zich laat dwingen door zijn vriendin is het web slappe zak.
maar kan ook goed zijn dat hij gewoon geniet van het samen zijn met zijn vriendin, het is nieuw en ze willen dus tijd samen door brengen.
Na een tijdje samenwonen is het nieuwe er vanaf en zal hij weer meer tijd voor zijn vrienden hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148759352
Ik zal dit soort dingen nooit begrijpen :'( Hier in de omgeving heb je ook zo'n stelletje van 23, net samen een appartementje gehuurd, en gaan op vrijdagavond altijd samen een drankje drinken, echt 5 uur lang zitten ze dan tegenover elkaar in een of andere dooie kroeg.

Weet nog steeds niet of ik nu jaloers ben daarop of dat ik het triest vind.
pi_148759390
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef snakelady het volgende:
Als hij zich laat dwingen door zijn vriendin is het web slappe zak.
maar kan ook goed zijn dat hij gewoon geniet van het samen zijn met zijn vriendin, het is nieuw en ze willen dus tijd samen door brengen.
Na een tijdje samenwonen is het nieuwe er vanaf en zal hij weer meer tijd voor zijn vrienden hebben.
Hij laat zich niet dwingen, dit is echt wat hij wil.. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, ware het niet dat hij de hele situatie in de sleutel probeert te gieten dat hij nu te ''volwassen'' is om uit te gaan, in plaats van gewoon te te geven dat hij er te duf voor is.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:59:34 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148759391
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik zal dit soort dingen nooit begrijpen :'( Hier in de omgeving heb je ook zo'n stelletje van 23, net samen een appartementje gehuurd, en gaan op vrijdagavond altijd samen een drankje drinken, echt 5 uur lang zitten ze dan tegenover elkaar in een of andere dooie kroeg.

Weet nog steeds niet of ik nu jaloers ben daarop of dat ik het triest vind.
De user waarvan je wist dat hij zou posten. :') :') :')
[/quote]
pi_148759439
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:

[..]

De user waarvan je wist dat hij zou posten. :') :') :')
Ben een gevoelige jongen.
pi_148759476
Dan gooi je hem gvd toch uit de groepschat. :r
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:02:41 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148759491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef James_R het volgende:

[..]

Hij laat zich niet dwingen, dit is echt wat hij wil.. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, ware het niet dat hij de hele situatie in de sleutel probeert te gieten dat hij nu te ''volwassen'' is om uit te gaan, in plaats van gewoon te te geven dat hij er te duf voor is.
En na een tijdje zal hij zich beseffen dat ook volwassen mensen gewoon uit kunnen gaan, of niet en hij blijft duf maar dat is zijn keuze.
en tot jij hem iedere dag een blowjob geeft kan ik me voorstellen dat hij voor nu even de voorkeur aan zijn vriendin geeft. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148759622
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef snakelady het volgende:
en tot jij hem iedere dag een blowjob geeft kan ik me voorstellen dat hij voor nu even de voorkeur aan zijn vriendin geeft. ;)
elke dag :')
wat kijk jij
pi_148759674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

En na een tijdje zal hij zich beseffen dat ook volwassen mensen gewoon uit kunnen gaan, of niet en hij blijft duf maar dat is zijn keuze.
Dat van die blowjob vind ik altijd zo'n non argument. Je bent toch gewoon een suffe lul als je samen woont met je vriendin, geen kinderen hebt, geen fulltime baan hebt, na zes avonden met je vriendin, ook de zevende avond van de week niet even met je maten iets gaat doen? Blowjob tijd hou je heus nog wel over, en ik heb zelf ook relaties gehad, maar ze was me echt niet 24/7 aan het pijpen oid hoor.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:09:17 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148759754
snakelady die moet wel vaak pijpen, ze heeft enkel inhoud wanneer er een lul in haar mond zit.
[/quote]
pi_148759802
Wordt alleen maar minder trouwens TS. Mijn neef is 30, en had/heeft altijd een grote vriendengroep. Als ik hem nu hoor over hoe hij met zijn vriendengroep afspreekt : Dat moet met een datumprikker en komt neer op nog zo'n 2 keer per jaar : Met oud en nieuw en een keer bbq'en in de zomer. En dan hebben ze nog niet eens kinderen.
pi_148759868
Dat soort mensen :').
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:13:47 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_148759912
Gewoon meesleuren
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148759938
Wat een jankbal ben je zeg. Gun je maat om er even aan te wennen. Die zie je echt wel weer terug hoor
pi_148759946
Laat hem dit topic zien.

Kan hij zien wat men van hem denkt.
pi_148760072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef lichtknopje het volgende:
Wat een jankbal ben je zeg. Gun je maat om er even aan te wennen. Die zie je echt wel weer terug hoor
Man, hij heeft al twee jaar met die meid. Waar moet hij nou aan wennen. Morgen avond lekker ik hou van holland kijke op de bank O+ :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148760088
Pffff, hij zit onder het plak.
Als het uitgaat klopt ie gewoon weer bij jou aan hoor. Moet je dan nog maar net zin in hebben.
pi_148760197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:18 schreef James_R het volgende:

[..]

Man, hij heeft al twee jaar met die meid. Waar moet hij nou aan wennen. Morgen avond lekker ik hou van holland kijke op de bank O+ :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechte klacht! nederlandse tv :r
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:24:19 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148760313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef James_R het volgende:

[..]

Dat van die blowjob vind ik altijd zo'n non argument. Je bent toch gewoon een suffe lul als je samen woont met je vriendin, geen kinderen hebt, geen fulltime baan hebt, na zes avonden met je vriendin, ook de zevende avond van de week niet even met je maten iets gaat doen? Blowjob tijd hou je heus nog wel over, en ik heb zelf ook relaties gehad, maar ze was me echt niet 24/7 aan het pijpen oid hoor.
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
snakelady die moet wel vaak pijpen, ze heeft enkel inhoud wanneer er een lul in haar mond zit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

elke dag :')
Godver, humor is hier ook ver te zoeken. :')

Niet letterlijk een blowjob natuurlijk, dat is bij wijze van spreken, maar zeker vaak in het begin van samenwonen willen stelletjes graag veel tijd aan elkaar besteden, lekker klef op de bank hangen en dat soort zaken.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:24:59 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148760347
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Niet wanneer ik jouw pijp, dan gaat het gemiddelde IQ spontaan omlaag.
pi_148760356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef snakelady het volgende:
zeker vaak in het begin van samenwonen willen stelletjes graag veel tijd aan elkaar besteden, lekker klef op de bank hangen en dat soort zaken.
Misselijk geworden.
wat kijk jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')