Hij laat zich niet dwingen, dit is echt wat hij wil.. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, ware het niet dat hij de hele situatie in de sleutel probeert te gieten dat hij nu te ''volwassen'' is om uit te gaan, in plaats van gewoon te te geven dat hij er te duf voor is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:57 schreef snakelady het volgende:
Als hij zich laat dwingen door zijn vriendin is het web slappe zak.
maar kan ook goed zijn dat hij gewoon geniet van het samen zijn met zijn vriendin, het is nieuw en ze willen dus tijd samen door brengen.
Na een tijdje samenwonen is het nieuwe er vanaf en zal hij weer meer tijd voor zijn vrienden hebben.
De user waarvan je wist dat hij zou posten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik zal dit soort dingen nooit begrijpenHier in de omgeving heb je ook zo'n stelletje van 23, net samen een appartementje gehuurd, en gaan op vrijdagavond altijd samen een drankje drinken, echt 5 uur lang zitten ze dan tegenover elkaar in een of andere dooie kroeg.
Weet nog steeds niet of ik nu jaloers ben daarop of dat ik het triest vind.
Ben een gevoelige jongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De user waarvan je wist dat hij zou posten.![]()
![]()
En na een tijdje zal hij zich beseffen dat ook volwassen mensen gewoon uit kunnen gaan, of niet en hij blijft duf maar dat is zijn keuze.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:59 schreef James_R het volgende:
[..]
Hij laat zich niet dwingen, dit is echt wat hij wil.. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, ware het niet dat hij de hele situatie in de sleutel probeert te gieten dat hij nu te ''volwassen'' is om uit te gaan, in plaats van gewoon te te geven dat hij er te duf voor is.
elke dagquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef snakelady het volgende:
en tot jij hem iedere dag een blowjob geeft kan ik me voorstellen dat hij voor nu even de voorkeur aan zijn vriendin geeft.
Dat van die blowjob vind ik altijd zo'n non argument. Je bent toch gewoon een suffe lul als je samen woont met je vriendin, geen kinderen hebt, geen fulltime baan hebt, na zes avonden met je vriendin, ook de zevende avond van de week niet even met je maten iets gaat doen? Blowjob tijd hou je heus nog wel over, en ik heb zelf ook relaties gehad, maar ze was me echt niet 24/7 aan het pijpen oid hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
En na een tijdje zal hij zich beseffen dat ook volwassen mensen gewoon uit kunnen gaan, of niet en hij blijft duf maar dat is zijn keuze.
en tot jij hem iedere dag een blowjob geeft kan ik me voorstellen dat hij voor nu even de voorkeur aan zijn vriendin geeft.
Man, hij heeft al twee jaar met die meid. Waar moet hij nou aan wennen. Morgen avond lekker ik hou van holland kijke op de bankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef lichtknopje het volgende:
Wat een jankbal ben je zeg. Gun je maat om er even aan te wennen. Die zie je echt wel weer terug hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:18 schreef James_R het volgende:
[..]
Man, hij heeft al twee jaar met die meid. Waar moet hij nou aan wennen. Morgen avond lekker ik hou van holland kijke op de bank![]()
terechte klacht! nederlandse tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef James_R het volgende:
[..]
Dat van die blowjob vind ik altijd zo'n non argument. Je bent toch gewoon een suffe lul als je samen woont met je vriendin, geen kinderen hebt, geen fulltime baan hebt, na zes avonden met je vriendin, ook de zevende avond van de week niet even met je maten iets gaat doen? Blowjob tijd hou je heus nog wel over, en ik heb zelf ook relaties gehad, maar ze was me echt niet 24/7 aan het pijpen oid hoor.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
snakelady die moet wel vaak pijpen, ze heeft enkel inhoud wanneer er een lul in haar mond zit.
Godver, humor is hier ook ver te zoeken.quote:
Niet wanneer ik jouw pijp, dan gaat het gemiddelde IQ spontaan omlaag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Catkiller het volgende:
snakelady die moet wel vaak pijpen, ze heeft enkel inhoud wanneer er een lul in haar mond zit.
Misselijk geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef snakelady het volgende:
zeker vaak in het begin van samenwonen willen stelletjes graag veel tijd aan elkaar besteden, lekker klef op de bank hangen en dat soort zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |