Jongens dreigden school Roosendaal met aanslagquote:Twee jongens hebben donderdagochtend 112 gebeld en gedreigd met een aanslag op het Zoomvliet College in Roosendaal. De politie heeft dat vrijdag bekendgemaakt.
De jongens van 18 en 17 jaar werden donderdagmiddag aangehouden en zitten het hele weekeinde nog vast, aldus de politie. Een derde jongen die werd aangehouden had er niets mee te maken.
In overleg met de directie werd de school niet ontruimd. De politie laat weten dat dit soort bedreigingen vanwege de recente aanslagen in Frankrijk zeer serieus worden genomen. Daders kunnen zware strafeisen verwachten, aldus de politie.
Wel eens in Roosendaal geweest?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:09 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de jongens?
Ik probeer Brabant zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wel eens in Roosendaal geweest?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer Brabant zo veel mogelijk te vermijden.
Als eckte Roosendaler kan ik je vertellen dat het van alles kan zijn. Polen, mocro's, turken, rasechte hollandse paupers, je weet het niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wel eens in Roosendaal geweest?
Zoomvliet staat dan weer wel in een wijk met de wat minder bedeeldenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als eckte Roosendaler kan ik je vertellen dat het van alles kan zijn. Polen, mocro's, turken, rasechte hollandse paupers, je weet het niet.
Ik ben benieuwder of de jongens serieus waren of dat ze toevallig een toets hadden waar ze onderuit wilden komen
Maar het is een MBO-school. Van de hele omgeving komen daar dus mensen voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoomvliet staat dan weer wel in een wijk met de wat minder bedeelden
Russendaal?quote:
Eindredactie van bla bla en dan ''benieuwder'' schrijven. Oké dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als eckte Roosendaler kan ik je vertellen dat het van alles kan zijn. Polen, mocro's, turken, rasechte hollandse paupers, je weet het niet.
Ik ben benieuwder of de jongens serieus waren of dat ze toevallig een toets hadden waar ze onderuit wilden komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |