Je kan nog meedoen in de competitie? Volgens mij wou Crash ook meedoen, dus dan kunnen jullie tegen elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Roceco het volgende:
Oh, jammer dat ik dit gemist heb, wat een bazenspel!
Ik ben voor. Al zal ik prolly laatste worden danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij wou Crash ook meedoen, dus dan kunnen jullie tegen elkaar.
Over 20sec ben ik afgemaakt, kan dan welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand nog interesse om tegen een grieppatiënt te spelen ?
mooi zoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Over 20sec ben ik afgemaakt, kan dan wel
Ik ben gewoon goedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:14 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
lekker chokefestival van mijn kant
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan nog meedoen in de competitie? Volgens mij wou Crash ook meedoen, dus dan kunnen jullie tegen elkaar.
Graagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben voor. Al zal ik prolly laatste worden dan
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan nog meedoen in de competitie? Volgens mij wou Crash ook meedoen, dus dan kunnen jullie tegen elkaar.
Bazenpot, heerlijk spannend chokefestijn (eerst een gemiste matchdart van mij op d5, daarna van Chrash op d10 en d5)quote:
Ok, ik kom eraan. Gewoon oefenen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Roceco het volgende:
Als iemand potje wilt doen (zowel voor competitie als voor practice), quote maar.
Ben beschikbaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanavond tot ongeveer 20:30u, morgen overdag vast ook wel een keer, wat jij?
Ben net aan een pot bezig, hierna kan hetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, ik kom eraan. Gewoon oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |