En dan weer dat gejank in mijn DMquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
geo kun je die jingle eruit gooien
Die jinglequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
geo kun je die jingle eruit gooien
fopje zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan weer dat gejank in mijn DMnee bedankt.
Doe je zelf maar als je lapo hebt.
Die heeft geen smaakquote:
Wat is er met Fopje dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fopje zeker?
die heb ik lang niet meer gezien in onz (en maar goed ook) dus zal wel niet
Weer je UI anders, zoveel veranderingenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een sukkel
zal zijn fokmacht ook tot het uiterste gebruiken hoor
Ik weet even niet wat ik wilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weer je UI anders, zoveel veranderingen
Mijn UIquote:
Alsof dat een ding is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een sukkel
zal zijn fokmacht ook tot het uiterste gebruiken hoor
Mi gadoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit in Geldermalsen en we krijgen een omroepbericht dat we bijna in den bosch zijn. Mi gado
Slotjes, slotjes everywhere.quote:
voor fopje welquote:
Achjoh zo erg kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Slotjes, slotjes everywhere.
Dit soort problemen ervarenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor fopje wel
die kan je post deleten en als hij je een dm stuurt moet je daar naar luisteren volgens hem anders krijg je een ban
Wat?quote:
geen idee, ik weet niet waar het over gaatquote:
De o-zo gevreesde notes... Waarom zijn die eigenlijk niet inzichtelijk? Je hebt er toch niets aan als je niet weet dat je gedrag niet wordt gewaardeerd?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet waar het over gaat
huhquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Achjoh zo erg kan het niet zijn.
[..]
Dit soort problemen ervarenSorry, heb ik totaal geen moeite mee.
iets met fopje zn mod zijn?quote:
Zijn voor de mods en admins bedoeld. Totaal niet bijzonder verderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De o-zo gevreesde notes... Waarom zijn die eigenlijk niet inzichtelijk? Je hebt er toch niets aan als je niet weet dat je gedrag niet wordt gewaardeerd?
Zoiets. Ik vind Fopje lievquote:
jammer dat je niet meer kan zien hoe veel je hebt zolang de shop kaduuk isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn voor de mods en admins bedoeld. Totaal niet bijzonder verder
zo goed ken ik hem niet. niks mis mee volgens mijquote:
Zeg maar. Een ding waar mensen mee bezig zijn. Ik snap wel dat het begrip bestaat hoor, maar het boeit me vrij weinig wat een mod doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh
jij zei dat fokmacht geen ding was ik legde het alleen maar uit
gewoon aan je minst favoriete mod vragen hoeveel notes je hebt in dm en dan aangeven bij danny voor lekken uit de crewquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dat je niet meer kan zien hoe veel je hebt zolang de shop kaduuk is
Nouja. Is gewoon roddelen over mij dusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn voor de mods en admins bedoeld. Totaal niet bijzonder verder
Er is een topic in Feedback dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En aan wie lag dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Heb er 1 ervaring mee, die was niet positief.
Geo natuurlijkquote:
Volgens mij mag je weten hoeveel notes je hebt, enel niet de inhoud.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon aan je minst favoriete mod vragen hoeveel notes je hebt in dm en dan aangeven bij danny voor lekken uit de crew
werkt gegarandeerd
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:
nee is nog sneuerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. Is gewoon roddelen over mij dus
Als je abo hebt, kan dat wel. Maar ja die site is dus doodquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je weten hoeveel notes je hebt, enel niet de inhoud.
ONZ / [Hey Smegmanus] hoeveel notes heb ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ik mod was, zette ik er ook geen onderschrift bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is nog sneuer
als je een post maakt die niet door de beugel kan (volgens hun maatstaven) dan noten ze die en dan zetten ze er 9/10x geen onderschrift bij
wat je dus eigenlijk krijgt is gewoon een verzameling van je beste posts met hier en daar wat commentaar van een mod met een hoog moreel
ach ja, volgens mij doe niet heel vaak iets fout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er is een topic in Feedback dacht ik
Mij boeit t niet. Toen ik het laatst zag was het iets van 7?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, volgens mij doe niet heel vaak iets fout.
al zag ik laatst wel een van mijn posts voor mijn ogen verdwijnen
jammer dat is nog wel leuk somsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen ik mod was, zette ik er ook geen onderschrift bij.
Ik heb er 69, wel een bazengetal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mij boeit t niet. Toen ik het laatst zag was het iets van 7?
ik 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mij boeit t niet. Toen ik het laatst zag was het iets van 7?
nog 20 erbij om je username eer aan te doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er 69, wel een bazengetal.
Geef es een voorbeeldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat is nog wel leuk soms
maar ik zou slechte mod zijn ik zou schelden enzo niet noten omdat ik het niet erg vind
je zou voor de grap eens een avondje bij mijn vriendengroep moeten zitten
denk dat je daarna geen enkel scheldwoord erg meer vind
Ik heb besloten dit jaar notevrij door te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 20 erbij om je username eer aan te doen
Geen banquote:
door r49?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dit jaar notevrij door te komen.
Had vorig jaar bij een van mij bans, meteen 25 notes er bij
#FreeFokker89quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook nooit gehadquote:
ohwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fittie met Fylax.
25 notes, en een ban van 4 dagen
Met 4dagen kwam jij echt goed wegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fittie met Fylax.
25 notes, en een ban van 4 dagen
ehm van wat er wordt gezegd?quote:
Ik kom wel vaker goed wegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 4dagen kwam jij echt goed weg
houd je bek over mods joh, imbeciel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is nog sneuer
als je een post maakt die niet door de beugel kan (volgens hun maatstaven) dan noten ze die en dan zetten ze er 9/10x geen onderschrift bij
wat je dus eigenlijk krijgt is gewoon een verzameling van je beste posts met hier en daar wat commentaar van een mod met een hoog moreel
boehoequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek over mods joh, imbeciel!
Ik werd gewaarschuwd dat als ik mij na mijn laatste ban van 2 weken zou misdragen dat het 2 of 3 maanden zou zijnquote:
wauwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je bek over mods joh, imbeciel!
Gewoon een topuserquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd dat als ik mij na mijn laatste ban van 2 weken zou misdragen dat het 2 of 3 maanden zou zijn![]()
Het systeem heeft mij onder de tang.
DM anders, ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm van wat er wordt gezegd?
"kankermongool zet het licht eens aan"
en dan ben ik nog mild nu omdat het op fok is
in de tangquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd dat als ik mij na mijn laatste ban van 2 weken zou misdragen dat het 2 of 3 maanden zou zijn![]()
Het systeem heeft mij onder de tang.
waarom gebruik je dan hun bh's?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dus ik ben mijn moeder noch mijn zusje niet
Halfquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat staat er los van
Heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
van mij voor graancircels van kellogs in bnw
vond die ook wel grappig
CREquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
moet maar weer eens solliciteren, notes lezen is wel van toegevoegde waarde
Eensquote:
moet je je slurf laten vervangen voor klerenhangerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Man. Als ik dit toch kon:
[ afbeelding ]
Die doet dit vaker, hoe the fuck loopt ze zo normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Man. Als ik dit toch kon:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je je slurf laten vervangen voor klerenhanger
wordt je de nieuwe adrablle
Het is gewoon een TV hè. Een fucking TV!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die doet dit vaker, hoe the fuck loopt ze zo normaal
Doet ze goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een TV hè. Een fucking TV!
Die doos van haar jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
lb zou dat niet kunnen
die doos is groter dan lb
Succesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
![]()
Tijd voor mijn afgang. Flesje water vullen en knallen op mijn tentamen. Uiteindelijk toch niet echt geleerd. Elke keer sluit ik FOK! af en dan 20 seconde later open ik het weer automatisch... Zonder er bij na te denken.
sukkelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
![]()
Tijd voor mijn afgang. Flesje water vullen en knallen op mijn tentamen. Uiteindelijk toch niet echt geleerd. Elke keer sluit ik FOK! af en dan 20 seconde later open ik het weer automatisch... Zonder er bij na te denken.
altijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij weer vriendelijk vandaag
Altijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben jij weer vriendelijk vandaag
Dankjewel! Jullie fijne na-middag. Tot over een tijdje.quote:
Update je shit. '95-'14? Het is al 16 dagen '15!quote:
ehhh ik ben herboren tyvm dus neequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankjewel! Jullie fijne na-middag. Tot over een tijdje.
[..]
Update je shit. '95-'14? Het is al 16 dagen '15!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
ben in 2015 een nieuwe verbeterde wietparkiet
eentje die meer beledigd nog feller tegen het naziregime van fopje zal optreden en uiteindelijk zal ik de vervanger van Yvonne zijn
ik bied 50ct als ik er op mag trappenquote:
goeiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Wordt het voortaan forum.wpgod.nl
Verkocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bied 50ct als ik er op mag trappen
Goede dealquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
dat is jammer fokker
als je je account had gehouden tot de overgang naar forum.wpgod.nl dan had je een gratis voedselpakket gekregen![]()
nu krijgt gianni er 2
Maar ik kan nu mijn eigen voedsel kopen voor 50 cent. dus wie is hier nu dom hahahahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
dat is jammer fokker
als je je account had gehouden tot de overgang naar forum.wpgod.nl dan had je een gratis voedselpakket gekregen![]()
nu krijgt gianni er 2
ìK AHHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
zat goed veel bier in dat voedselpakket
wie is er nou dom HAHAHAHAHHAHA
Hahahahahahaha niks zeggen over je kloon hahahahaquote:
kloons worden dan gewoon verbodenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha niks zeggen over je kloon hahahaha
Gewoon in je eentjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kloons worden dan gewoon verboden
als je onder een kloon post kun je maar lekker naar bokt ofzo
ik ben nog aan het bekijken wie ik als forum admins wil
nee dat is niet te doenquote:
Ik passquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat is niet te doen
dus je kan een goeie solli voor fa of mod sturen naar wietparkiet@wpgod.nl
Ik heb niet eens een kloonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha niks zeggen over je kloon hahahaha
Toen had je een ban zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kloon![]()
Had er 1 maar die was na een uur al gepermabanned
ja had laatst met spotverovering op mega park in 1 run het hele team van de tegenstanders laten leavenquote:
Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja had laatst met spotverovering op mega park in 1 run het hele team van de tegenstanders laten leaven
ik ben niet zo van het tricks spammen dus ik moet het vooral hebben van dikke backflips enzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik vind het wel echt tof, maar vind het moeilijk om aan hoge scores te komen met die besturing.
Ja, klopt.. dat is het toffequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het tricks spammen dus ik moet het vooral hebben van dikke backflips enzo
maar mega park kun je veel snelheid maken als je op juiste manieren springt
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
GEHEHEHEHEHEHEHEHHE ik ben zo grappig heheh snapje gay en brammetjuh heh
vind het lullig voor geoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Wp ben je stil van m'n laatste DM :$$$
Nickbroquote:
quote:
nou ik wil niet stoken maar lb was aan het roepen dat ze mij zoveel stoerder vind met heel veel :$ emoticons enzo dus ik weet nietquote:
Dat kan en mag. Ik wil ook niet stoer zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ik wil niet stoken maar lb was aan het roepen dat ze mij zoveel stoerder vind met heel veel :$ emoticons enzo dus ik weet niet
lkkr babyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef Snowbells het volgende:
8 voor filosofie tentamen
ff stoer doen gr
Badass kut zeggen je zusje ook al mag het niet, zie Geo dat niet doen neequote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ik wil niet stoken maar lb was aan het roepen dat ze mij zoveel stoerder vind met heel veel :$ emoticons enzo dus ik weet niet
Snowwwwwwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef Snowbells het volgende:
ff stoer doen gr
Heppiequote:
Nee dit doe ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Badass kut zeggen je zusje ook al mag het niet, zie Geo dat niet doen nee
Nee, je komt niet langsquote:
Wp is stoerder :$$$$$$$quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik in rdam ben check ik de kassa's
Dit weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wanneer ben je er weer dan?
Wanneer ben je Rodawa zat :squote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit weekend
volgend weekend
altijd
Mehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan crimele activiteiten
Hopelijk vind je mij nog aantrekkelijk
nicely done.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef Snowbells het volgende:
ff stoer doen gr
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee hoor Geo, je bent cute as fuck k
Wanneer WP mijn huwelijksaanzoek accepteertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer ben je Rodawa zat :s
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee hoor Geo, je bent cute as fuck k
Geld :squote:
quote:
LBquote:
ik mag het wel alleen het word afgekeurd hoor :$ wow niet verwacht dat je me zo publiekelijk te kakken zou zetten lb :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Badass kut zeggen je zusje ook al mag het niet, zie Geo dat niet doen nee
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
alsof ik aan illegale activiteiten doe irl
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
noem 1 ding op flips houd je niet in wat doe ik illegaal
Weet ik toch BB.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in dat geval was het een gunst die ik de maatschappij doe
Kinderen verwekken en dan verlaten zonder geld geven is ook illegaal :squote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
alsof ik aan illegale activiteiten doe irl
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kinderen verwekken en dan verlaten zonder geld geven is ook illegaal :s
Jij stelt niets illegaals te doen en vervolgens moet ik iets benoemen. Dan heb ik met mijn eerlijke hart toch weinig keus.quote:
dat telt niet als je het niet erkentquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kinderen verwekken en dan verlaten zonder geld geven is ook illegaal :s
wowquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij stelt niets illegaals te doen en vervolgens moet ik iets benoemen. Dan heb ik met mijn eerlijke hart toch weinig keus.
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik drink geen bier wat vind je daarvan
Onder andere dit prachtige strand.quote:
Dat mag hier ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij heb jij deze woorden expres fout geschreven
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
ben sowieso gestopt met alcohol
word je net zoals typisch van
ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
ben liever normaal dan dat ik zoals typisch word
Slechte ontwikkeling wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik drink geen bier wat vind je daarvan
Wanneer begin je dan met normaal zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
ben liever normaal dan dat ik zoals typisch word
Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder andere dit prachtige strand.![]()
[ afbeelding ]
In totaal een maand rondreizen daar.
[..]
Dat mag hier ook.
ik ben al normaal hier in de normale wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer begin je dan met normaal zijn?
nee man alcohol is nergens goed voorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling wel.
Ik rook bijna geen wiet meer.
jajajajjaquote:
Nope.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je al een nieuwe cam gekocht?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik mag het wel alleen het word afgekeurd hoor :$ wow niet verwacht dat je me zo publiekelijk te kakken zou zetten lb :$
Wp plsquote:
Heb je zo een ontzettend hip kek dingetje voor selfies?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.Komt nog wel want die moet wel mee naar de filipijnen.
Jij nog op pad geweest met die van jou?,
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.Komt nog wel want die moet wel mee naar de filipijnen.
Jij nog op pad geweest met die van jou?,
dan zorg ik dat je dat tagje van je kwijtbentquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik anders die schattige foto van je posten
Die moest allang weg zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zorg ik dat je dat tagje van je kwijtbent![]()
![]()
nee ik denk dat je laptop kapot isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie overigens ook last van gecentreerde tekst? De layout bij mij is af en toe zo verneukt
Nopequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie overigens ook last van gecentreerde tekst? De layout bij mij is af en toe zo verneukt
Dwergen zijn al kleinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
krijg je een nieuw tagje
kleine dwerg
Is een bug, zie FBquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Flippiee het volgende:
Nice! Dan klik je wel aardig door.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]denk dat ik de laatste maand zo'n 1200 foto's gemaakt heb
Haha, gelukkig niet. Ik heb niet zo'n beste ervaring met selfies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je zo een ontzettend hip kek dingetje voor selfies?
Nee, krijg wel ads van mailorder bruiden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Flippiee het volgende:
Was ook mijn doel, meer fotograferen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nice! Dan klik je wel aardig door.![]()
Ik zal er op vakantie ook weer aan moeten geloven. Wat een natuur daar.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, krijg wel ads van mailorder bruiden.
Ik ook allemaal en daten met een maatje meer vrouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
:s zo af en toe. Wie zegt dat ik niet al een nieuwe laptop heb?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik denk dat je laptop kapot is
als ik dat ding zo af en toe hoor blazen
Oh joepie.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, dan schiet het inderdaad wel lekker op. Was bij mij ook het geval, samen op pad en dan fijn een paar uren in de rondte schieten. Grappig is wel dat je vaak met heel verschillende dingen terug komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook mijn doel, meer fotograferen.![]()
Sowieso een vriendin met dezelfde interesse is dan handigal 2x een aantal uur mee gaan fotograferen.
Nou..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, dan schiet het inderdaad wel lekker op. Was bij mij ook het geval, samen op pad en dan fijn een paar uren in de rondte schieten. Grappig is wel dat je vaak met heel verschillende dingen terug komt.
T zijn wel Flippijnse mailorder bruiden.quote:
Geo de bovenkant en jij onder?quote:
Taalfouten in adsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
T zijn wel Flippijnse mailorder bruiden.![]()
Weet jij er meer van?
Of veel van hetzelfde omdat je blijkbaar hetzelfde denkt/ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, dan schiet het inderdaad wel lekker op. Was bij mij ook het geval, samen op pad en dan fijn een paar uren in de rondte schieten. Grappig is wel dat je vaak met heel verschillende dingen terug komt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geo de bovenkant en jij onder?![]()
Of sta je naast elkaar te schieten?
Het resultaat van een appartement zoeken daar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taalfouten in adsZou hem nu al niet meer serieus nemen.
Hihaho nemen hihaho
Ik ben speciaalquote:
Waarom je voorkeur voor een appartement?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het resultaat van een appartement zoeken daar.![]()
Denk dat ik ook nog wel een avondje ladyboys ga spotten in Manila.
Bedanktquote:
Hahaha. Opzich wel herkenbaar. Gewoon beide een keer het rondje in tegengestelde richting lopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of veel van hetzelfde omdat je blijkbaar hetzelfde denkt/ziet.
Vechten voor de beste spot omdat je elkaar's shot steelt
Ik klap je gquote:
Deden we vorige keer, werd ik gebeld door hemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha. Opzich wel herkenbaar. Gewoon beide een keer het rondje in tegengestelde richting lopen.Dan hoef je niet te vechten en zal je zien dat er wel degelijk verschil zit in het bekijken van dingen.
![]()
En tjah... Soms dan zit je gewoon op 1 lijn en moet je een beetje "ellebogen"
Goedkoper dan maand lang hotel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom je voorkeur voor een appartement?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deden we vorige keer, werd ik gebeld door hem
Flips ik vroeg je nog wat een paar topics terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom je voorkeur voor een appartement?
Waarom geen hostel of airbnb bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goedkoper dan maand lang hotel.en ik ken daar iemand die voor mij het meeste wil regelen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deden we vorige keer, werd ik gebeld door hem
Sorry babe ik zit weinig op FOK! derhalve quotemelding ook uitgezet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Flips ik vroeg je nog wat een paar topics terug.
Wel overwogen, maar voor ¤200,- een appartement is niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom geen hostel of airbnb bedoel ik meer.En wel tof dat je zo een contact hebt
Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar voor ¤200,- een appartement is niks natuurlijk.
Aha ja dan had je het ook niet kunnen wetenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry babe ik zit weinig op FOK! derhalve quotemelding ook uitgezet.
haha wow goede prijs ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel overwogen, maar voor ¤200,- een appartement is niks natuurlijk.
Oh wel oke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha ja dan had je het ook niet kunnen weten
maar hoe was de verjaardga van je zusje afgelopenvanwege je ruzie en shit
goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
Of alleen op een koud perron ergens in oost-Duitsland, omdat ze je te trein uit geknikkerd hebben.
bel de wouten bel de woutenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
gwn zwart rijden met ice tog fuck de popo
Doet die ook poep en plasseks ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze is . Dan maar met de dikste tieten van Assen-Oost
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaan we nooit meer zoiets zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |