SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
huh je zei dat hij op ps niet werktequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
gebruik hem eigenlijk juist op de ps en nooit bij skype hoor Thad![]()
![]()
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
Als je een normale mic in je laptop hebt zitten en niet een halve meter van je tv zit hoor je je tv nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als je geen headset hebt dan hoort iedereen toch ook de muziek op de achtergrond? Dat zou bij ons echt chaos zijn dan.![]()
alweer een tijd terugquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
huh je zei dat hij op ps niet werktezo'n kabel die 2 naar 1 convert en in controller kan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoort wel p4l's Boeing opstijgen.
Santi was vanochtend zo lekker veel waard
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
SIF clichy is ook aardig gezakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke gouden IF die ik op futfocus oppik daalt in een uur en dan heb ik verlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Santi was vanochtend zo lekker veel waard![]()
Ik heb 200k verlies gemaakt in 1 avond op sanchez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
ik wordt!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou je willen stoppen met schelden met aids? Mijn oom heeft die ziekte en dat is niet grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef Maver24 het volgende:
EA krijg Aids......ik wordt weer getrolled![]()
echt kk dom hequote:![]()
mensen die dit soort fouten maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij heeft geluk dat de lerares er niet is anders had hij waarschijnlijk straf gekregen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
echt kk dom he![]()
mensen die dit soort fouten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |