Nee maar wel met massas mensen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Landen met een voorbeeldfunctie maar niet heus dus.
Nja neem dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebbenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral opvallend dat ze in de zeer actieve oorlogsgebieden zich er niet zo heel druk om kunnen maken (Syrië, Irak, Nigera etc.)
In Niger en Jemen maak ze er een beetje een zooitje van jaquote:Op maandag 19 januari 2015 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Protesteren is prima, helaas blijft het daar niet overal bij.
Mali ook toch ?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Niger en Jemen maak ze er een beetje een zooitje van ja
Vast ook wel, is daar gewoon één grote teringzooiquote:
Oh nee ik had het bericht wat ik had gelezen verward met Mali. Het is Niger.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast ook wel, is daar gewoon één grote teringzooi
Daar zijn ze dan schijnbaar niet massaal de straat op gegaan?quote:
Wordt door die leiders daar natuurlijk ook vooral gebruikt om meer macht te krijgen en de bevolking op te zetten tegen het westen. Een gezamenlijke vijand geeft wat meer steun vaak.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:51 schreef Ringo het volgende:
In Tsjetsjenië heeft men de scherpgeslepen provocateurs ook al de oorlog verklaard.
Honderdduizenden demonstranten, toespraak van het hoerenjong Kadyrov, live op Russische staats-tv.
[ afbeelding ]
Wie provoceert nu wie eigenlijk?
Kadyrov het Hoerenjong is een vazal van de Russen. Dus, ja, inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:16 schreef -0- het volgende:
Wordt door die leiders daar natuurlijk ook vooral gebruikt om meer macht te krijgen en de bevolking op te zetten tegen het westen. Een gezamenlijke vijand geeft wat meer steun vaak.
Ik heb Twentse familie, vrienden, collega's e.d.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik excuseer me voor deze post namens alle Twentenaren.
Dat vraag ik me dus ook af. Waarom zijn die mensen zo boos.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het is toch niet normaal. Wat bezielt mensen om met honderdduizenden (nu weer in Grozny) een springende meute te vormen vanwege een tekening.
Ze hebben inderdaad kernwapens, maar ik denk niet dat ze Parijs gaan nuken, lijkt me wat overdreven.quote:
"Samenvatting" op Youtube:quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Waarom zijn die mensen zo boos.
Wat wordt daar allemaal geroepen eigenlijk? Dat de tekeningen moeten stoppen? Of dat we allemaal ongelovige varkens zijn en dood moeten?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"Samenvatting" op Youtube:
dat petje op 1 16 51
en verder: 1 17 49
1 18 03
1 28 36
weer een hele andere cultuur dan de Afrikanen in Mali.
Maar wat een verbetenheid, emotie en hypnose
Er staat veel in het engels: We love Mohammed. En het beetje Russisch dat ik kon lezen: "Handen af van Mohammed".quote:Op maandag 19 januari 2015 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat wordt daar allemaal geroepen eigenlijk? Dat de tekeningen moeten stoppen? Of dat we allemaal ongelovige varkens zijn en dood moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |