SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 16-01-2015 15:52:59 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb ondertussen nog even een 10km wegwedstrijd in de agenda gezet voor 1 feb. Ik weet niet of ik m'n PR nu alweer kan aanscherpen (want dat heb ik vorige maand nog gedaan), maar het is de eerste wedstrijd in een van de club competities, dus wie ben ik om dan nee te zeggen.
Enige nadeel: hij start al om 9 uur...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mag deze er nog even bij?
1
2[b]25 januari 2015 - [url=http://uithoornsmooiste.nl/]Uithoorns Mooiste, de Loop (Uithoorn)[/url][/b]
[*] Devv - 5 of 10 km
En bij Groet uit Schoorl de afstand graag aanpassen naar HM. Ik heb ook een startbewijs voor de 10 kilometer dus ik kan nog op het laatste moment beslissen wat ik doe.
![]()
Done!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef Devv het volgende:
Mag deze er nog even bij?
[ code verwijderd ]
En bij Groet uit Schoorl de afstand graag aanpassen naar HM. Ik heb ook een startbewijs voor de 10 kilometer dus ik kan nog op het laatste moment beslissen wat ik doe.
Heb bij Schoorl maar gezet "10km of HM", dan staat de goede er in elk geval bij.
Ik gebruik geen papieren agenda's meer. Of ik raakte ze kwijt, of ik vergat ze mee te nemen of ik vergat er gewoon in te schrijven. Nu met de agenda op de telefoon/iPad/laptop is het allemaal veel handiger.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mijn agenda is biologisch. Niet digitaal. Niet van papier. Sinds de start van dit millennium al. Maar ik vraag me af hoelang ik alles kan blijven onthouden, want de grijze massa wordt continu ouder... Waarschijnlijk moet ik over een tijdje een cursus outlook gaan volgen met bejaarden.![]()
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik een MoBlo heb, want ik geloof dat die daar beter in is dan ik.
Maar verder staat alles overal en nergens. Werk dingen staan in de Outlook van het werk. M'n loopjes staan in m'n eigen online systeem. En de rest gaat uit het hoofd.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb een WLWWIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als ik nu al onze (mogelijke) loopjes in de WLWW zou zetten......
(De teller is in 2014 uiteindelijk op 46 loopjes geeindigd...)
Doe dan ook niet zo overdrevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:33 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik nu al onze (mogelijke) loopjes in de WLWW zou zetten......
(De teller is in 2014 uiteindelijk op 46 loopjes geeindigd...)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daarom komen ze ook niet allemaal in de WLWW.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo overdreven
Ik heb nu één loopje met potlood in de agenda staan, de BAV wintercup. Dat is omdat ik nog niet zeker weet hoe laat en hoe fit ik terugkom van wintersport. Maar ik wil hem stiekem wel sporten want als ik weer een cadeaubon win is het iig de moeite om voor naar Baarn te gaan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoi Wolve,quote:
Kan je dit ook in de OP zetten:
Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.
Tanks!![]()
Tot nu toe is er (in het topic en in mijn inbox) geen sprake van een tsunami aan inschrijvingen... Als we 12 lopers bij elkaar hebben, kan de tekst altijd nog aangepast worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Een team maar? Moet je dan auditie doen ofzo? Met alleen wet-van-pijll-proof PB's?
Even voor de duidelijkheid: iedereen mag meedoen! Geen snelheidslimieten, geen ondergrens aan het aantal posts op Fok, geen voorkeur voor bepaald kleur haar of wat dan ook.![]()
Zwolle he.... Daar wil niemand heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Een team maar? Moet je dan auditie doen ofzo? Met alleen wet-van-pijll-proof PB's?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zwolle Ekiden is een week na Rotterdam. Als het goed is kan ik dan niet bewegen. Ik doe dus zeker niet mee. En vanwege het tanende enthousiasme voor de Rotterdam Ekiden doe ik daar mogelijk ook niet aan mee, het zal nooit zo leuk worden als vorig jaar ben ik bang.
Ik heb overigens duidelijk last van een hardnekkige hoest. Zo eentje die maandenlang voortduurt. Enfin, gewoon lopen maar.![]()
Ik denk dat wij maar eens moeten gaan strijden voor een Rotterdam Ekiden, georganiseerd door pijll.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Quoi het volgende:
Ah, het wordt Zwolle? Jammer. Anders kon ik het tegen jullie opnemen in R'dam.
Zwolle sucks en dan wil er toch bijna niemandSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha, 2 jaar geleden hier nog weggevlucht omdat ik niet mee deed aan Ekiden en ik daardoor toch nergens meer tussen kon komen, of men mij verontwaardigd vroeg waarom ik dat pokkeneind naar Rotterdam niet zo willen afleggen. Nu doet iedereen opeens of ie Ekiden niet leuk vindt.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: